| Autor |
Zpráva |
vercousek
Člen |
# Zasláno: 24 Bře 2007 19:37
- Nahlásit
Ahoj potřebovala bych poradit, jaký lék by pomohl mému psovi.Mám 10 letou Hasku,před dvěma lety byl na operaci krku,kde měl nádor.Vše bylo v pořádku, ale zhruba před rokem začal velmi dávivě kašlat a vykašlává a zvrací hleny.Byla jsem s ním u veta a zjistil,že měl zápal plic,který nechal následky na plicích a že má infekci v krku.Dostal antibiotika Dalacin C,který mu jen chvilkově pomohl.Stále kašle,dávala jsem mu Bromexin,Mucosolvan a všelijaké prášky na kašel,ale nic nepomáhá.Když leží tak mu chrčí v krku a když se začne hýbat tak stále kašle a nemůže si jakoby odkašlat.Příde mi jakoby měl v krku hleny a špatně se mu dýchá.Už jsem byla u několika lékařů,ale nic nepomohlo.Pokuk máte s tímto ňejaké zkušenosti,prosím poraďte.
|
Bela
Člen |
# Zasláno: 24 Bře 2007 19:44
- Nahlásit
vercousek
skusenosti s takymto problemom u psa sice nemam, ale mam hojne skusenosti s kaslom u ludi . Mne osobne vzdy uplne najlepsie pomohol skorocelovy (jitrocelovy) caj(a to som za tie roky fakt vyskusala vsteko mozne aj nemozne)- dokonca aj na velmi rozdrazdenu sliznicu bornchytidou alebo chripkou. V pripade, ze sa u tvojho psika jedna o rozdrazdenu sliznicu, skusila by som mu ten caj podavat.
Už jsem byla u několika lékařů,ale nic nepomohlo.
a co povedali?
|
vercousek
Člen |
# Zasláno: 24 Bře 2007 19:54
- Nahlásit
Řekli mi,že má zánět hltanu a infekci v krku,ale léky které mu předepisují vůbec nepomáhaj a jen je mu z nich špatně.Bela
|
Bela
Člen |
# Zasláno: 24 Bře 2007 19:57
- Nahlásit
vercousek
tak fakt skus ten skorocel, je to starociami overeny "babsky" liek . A ako vravim, mne zabera suverenne najlepsie. Dostat aj skorocelovy sirup, ale ten neviem ci je vhodny aj pre psa - treba pozriet na zlozenie
|
maixnerova
Člen |
# Zasláno: 24 Bře 2007 19:59
- Nahlásit
vercousek, Bela