Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Veterina, o zdraví i nemocech psů / Pomuze kastrace ??
Autor Zpráva
Stafinka
Člen
# Zasláno: 10 Říj 2006 22:15
- Nahlásit

Obracim se na vsechny co maji zkusenosti s kastraci.
Mam 4leteho staforda a kdyz haraji feny je uplne mimo, je nesnesitelnej, nervozni, uplne pomatenej. V noci steka a budi nase mimi.
Myslite, ze by pomohla kastrace ? Jak by to ovlivnilo jeho povahu--tuhle otazku si kladu. Je to nas mazel. Moje kamaradka mi rika, ze by klidne potom mohl byt i zlej a harave feny ho budou zajimat porad.
Prosim, napiste mi vase zkusenosti a rady!!!!!
Kastrovat ci nekastrovat ))

žanda
Člen
# Zasláno: 11 Říj 2006 07:48
- Nahlásit

Stafinko,taky mám stafa a kdysi jsem se na toto téma bavila s vete..........nevím,nejsem odborník,ale ten můj je taky erotoman až na půdu,ale když už "blbne" víc,než se mi líbí,dostane do těla cvičením. Ale právě to nikdo dopředu neřekne,jak se povahově změní.......a toho já bych se bála....Spíš bych zkusila nějaký bylinky na uklidnění,pokud nemáš čas ho ted honit po cvičáku-čtu že máš malé miminko....Já za sebe jsem proti.

nika00
Člen
# Zasláno: 11 Říj 2006 07:50
- Nahlásit

Stafinka
ja nevim jestli muzu neco poradit...ale mam cca rocniho krizence a nedavno jsem ho nechavala kastrovat kvuli moji fence...muzu rict ze jeho chovani se v zasade moc nezmenilo..je to furt desnej aktiva ale svym zpusobem se z neho stal jeste vetsi mazel a zavislak..fenky mu zatim jeste voni...(ale po kastraci nejsme jeste ani mesic)

sarax
Člen
# Zasláno: 11 Říj 2006 12:11
- Nahlásit

Stafinka
já teda u spů bych taky kastrovala jen ze zdravotních důvodů..náš starej pesa se změnil děsně..ne k horšímu..za fenkama už neběhá.ale celkově se to na něm podepsalo a celej se zhoršil....
zkus nějaký sklidňovadla jak píše žanda a hlavně pilujte "ticho" a "místo"

duli
Člen
# Zasláno: 11 Říj 2006 12:28
- Nahlásit

Stafinka