| Autor |
Zpráva |
Anonymní
|
# Zasláno: 11 Lis 2005 23:29
- Nahlásit
mame 10mesicni fenecku rotwajlerku,je krasna mazliva a moc hodna ale dela nam velke starosti.ma DISPLAZII PANVE.cetli jsme o specialnich lecich ,ktere se davaji ale vubec nevime oco jde.moc prosiiime o pomoc.uz vubec skoro nechodi a ji jen v leze.lekar ji napsal jen tablety od bolesti.je to vazne prosime o radu.mame ji hrozne radi.muzete i na mail-nutri@seznam.cz.moc vam dekujeme.
|
Anonymní
|
# Zasláno: 12 Lis 2005 18:55
- Nahlásit
...A nejde o displazii kyčelních kloubů ?
Mína
|
Anonymní
|
# Zasláno: 12 Lis 2005 22:15
- Nahlásit
Nevím, asi moc neporadím, nepotěším....Jsem laik,ale slyšela jsem , že je to dost vážné a že v některém případě je ulehčení pro psíka uspání.........
Ale, nebojte , myslim , ze není snad nic ztraceno!My máme také velkého psíka a bylo nám řečeno, že tato plemena často displazií trpí.Jako štěněti jsme nastolili režim - kupovali jsme specielní krmiva pro štěňata velkých plemen(jsou uzpůsobená tomu, aby psík nevyrostl příliš překotně a nezatížil si příliš kosti, kyčle..)Také nám byl veterinářem preventivně doporučen Alavis forte tabletky, drtila jsem je a přidávala do jídla.Je to něco jako kloubní preparát, napomáhá to správnému vývoji chrupavek, pohyblivosti...
Také nám bylo doporučeno psíka nechat preventivně v roce zrengenovat,aby se případně onemocnění objevilo..
Naštěstí jsme toto nepotřebovali, naše fenečka byla zcela zdráva.Je mi to moc líto, musí to být pro Vás i psíka hrozné.Chápu Vaši starost, když máte pejska rádi..Ach, jo.
Také jsem něco zaslechla o tom , že je to onemocnění dědičné, že je dobré znát rodiče pejska.Také , že to vzniká geneticky tím, že se pořád kříží jedno plemeno.
Chce to asi mít dobrého veterináře, který poradí co a jak, snad se vše v dobré obrátí , moc Vám držím palce Markéta
|
WhiteWolf
Člen |
# Zasláno: 13 Lis 2005 06:15
- Nahlásit
Anonymní