| Autor |
Zpráva |
Anonymní
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 13:40
- Nahlásit
Možná se budete smát, ale chtěla bych se na něco zeptat...
Našemu půlročnímu pesovi většinu dne kouká cca půlka odhaleného penisu ven, je to normální? Říkala jsem si, že je možná v pubertě, ale nevím...
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 13:46
- Nahlásit
No, nas to ma tiez casto vylezene, ale zatial neriesim. Bude mat 16. mesiacov... Tiez by ma zaujimalo, ako su na tom vasi? (Vonku som si vsimla, ze s tym nemaju problem. Zato vnutri, ked odpociva.)
|
Kalliope
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 13:56
- Nahlásit
taky jsem se lekla, v životě jsem psa neměla, jen fenky, takže jsem koukala jak puk když se mu to tam začlo růžovět čím dál častěji, ale myslím si, že je to spíš tím, že pes je uvolněnej v pohodě, má uvolněný svalstvo, sedí no a pinďour mu kouká, tak asi tak
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:01
- Nahlásit
jj, to se dělá psovi mých rodičů. Je mrňavej, takže to není zas tak "strašný" jak u velkých psů. Když má třeba radost (při vítání) tak mu vyleze, ale jindy ne. Nebo když dovádí. Takže vcelku jiné situace než ty vaše.
Mě to právě není moc "po chuti" a proto jsem chtěla fenku.
|
Vcelka
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:12
- Nahlásit
Našemu psovi taky během dne několikrát vyleze, taky když nás vítá a při různých příležitostech. To už ani nevnímám, ale tuhle jsem viděla po té co osouložil plyšovýho zajíce jak mu vyjel uplně celý a to jsme teda s manželem valili oči nad tou velikostí. Je mu osm měsíců a nemá se teda za co stydět...
|
Lea
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:14
- Nahlásit
Anonymní
Nechoďte okolo horký kaše je to puberťák a prostě si s ním hraje. Dělaj to i jiná zvířata. To byste měly vidět např. hřebce, když si s nim pinká o břicho
(doufám, že tu nevypadám moc "odvázaně":biglol
|
Anonymní
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:15
- Nahlásit
Pes tam má totiž na rozdíl od mužů kost, takže třeba když si sedne tak se mu předkožka stáhne a je mu pindík vidět.
|
Lea
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:18
- Nahlásit
Anonymní
To je dobrá teorie, to slyšim poprvé. A že se mu tak neděje pokaždé? Nebo si musí sednout nějak speciálně?
|
Kalliope
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:22
- Nahlásit
nevim, každopádně kámoška říkala, že jejímu jezevčíkovi se to dělo, když "tlačil", takže myslím, že to má souvislost se svalstvem...
|
Anonymní
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:26
- Nahlásit
Lea
Vážně tam má kost. Prostuduj si anatomii psa nebo se zeptej veterináře. prostě když dělá něco, třeba si nějak sedne, nebo zrovna tlačí tak mu prostě vyleze. A nemusí to být jen puberťák, stává se to psům v každém věku.
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:30 - Změnil/a: pigie
- Nahlásit
Anonymní
To viem, ze tam je kost, len mi nejde do hlavy, ze ho ma vylezeny prilis casto, ochabnuty aj pevny, pri hre aj v pokoji. Proste v kazdej situacii Ale nie stale. Ale vidim, ze to je normalne.
Obcas vsak ma problem, lebo ho chyti krc, normalne s nim myka (celym psom), je strnuly (zadna cast tela) a upusti aj par kvapiek moci. Stalo sa to aj vasim? Nas je z toho dost nestastny. Obcas sa to stane pri fenke, ked je vzruseny, ale uz sa to stalo 2x doma v podstate z nicoho nic. Pravdepodobne je to o hormonoch, ale stalo sa to uz aj vasim pesom? (Inak sme tu ale robehli temu )
|
Vcelka
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:35
- Nahlásit
pigie
tak tohle se našemu psovi zatim nestalo, ale co sme si zase všimli je to že když spí tak mu občas s penisu něco ukapává. Přišli sme na to když měl fleky na peřině a tak sme ho pak pozorovali když spal a opravdu chvilkama kapky. Taky si nejsme jistý jestli je to moč, nebo něco jinýho.
|
Lea
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:40
- Nahlásit
Anonymní
To já vím, že tam má kost
Ale že mu to vyleze pokaždé když si sedne, tak to slyším poprvé.A že se to děje i nepuberťákům je taky normální, jen u těch mlaďochů je to poněkud častější. Prostě se jim ta sexualita honí hlavou i v případech, kdy nám to přijde divné. Ostatně, kdo vidí pánům tvorstva do hlavy, že? Člověk je člověk a ten si to nevytáhne, kdy ho to napadne, ne? Pro takové máme své pojmenování. Jinak kdo má pochybnosti, jestlil je jeho pejsek noumální, ať se poradí s vetem. Mě to připomíná debaty o škodlivosti masturbace
pigie
Fakt výborné téma, docela dobře se tu bavím
|
JERDA
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:41
- Nahlásit
Tomu našemu také ukapává, i přes den, taková světle žlutá hustější kapalina. Vet říkal, že mu to můžeme proplachovat řepíkem (injekční stříkačkou bez jehly) nebo dávat vitamín C, že se to časem zlepší
|
wami
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 14:51
- Nahlásit
K otmu ukapavani -jde o lehci bakterialni zanet, ktery ma vetsina psu. Pokud by to slo dozelena a ulpivalo na srsti, tak je treba vyplachovat alfadinem nebo velmi redenym roztokem hypermanganu.
(Taky uz jsme byli u veta, ale ted uz to ma stendo v norme...)
Jinak k tomu koukani pindika - stendo se taky navic snadno vzrusi, a vzruch se projevi formou sexualniho vzruseni, i kdyz treba jenom vita nebo tak. + to uvolnene svalstvo (mladosi casto sedavaji jaxi bokem). To je vsechno v pohode.
Sokoval me akorat pes (ale ten uz byl starsi), co fakt masturboval (oralne, da-li se tak nazvat psi morda). Byl citove deprivovany a z utulku, panecek byl z neho ponekud nestastny, protoze kazdou pochvalu od panecka si pejsek znasobil sam...
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 16:18
- Nahlásit
No, teraz nehovorim o tej hustejsej zltej kvapaline. Ja som hovorila o normalom moci. Proste mal taky krc, ze nedokazal udrzat moc. Penis mal uplne napnuty, skoro na prasknutie a dokonca u toho trochu knucal. Nevedela som, co mam robit, tak som ho len hladkala a ukludnovala. Uz teraz, ked ho vidim takeho zrhbeneho a stuhnuteho, prve co ma napadne schmatnut penis a zistit, ci ma zase krc. Nastastie sa to stalo len zopar krat a pri fenach ho to rychlo prejde a je to trocha ine. Doma vsak to ma uplne iny priebeh a pes je z toho nestastny. Uz sa to ale zopar mesiacov nestalo, tak dufam, ze je to za nami a suviselo to nejak s dospievanim.
Lea
I ja sa perfektne bavim
|
Anonymní
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 16:22
- Nahlásit
pigie
ty křeče by mohly být od prostaty nebo od kamenů v moč. měchýři, ale pejsa je mlaďoch, ne?
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 16:28
- Nahlásit
Anonymní
Nemyslim, ono to ma vzdy taky sexualny podton... Mykanie, pohyby a tak, ale akoby to robil nechcene... A ano je mladoch, ma necely rok a pol.
|
Anonymní
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 16:44
- Nahlásit
Našemu pejskovi, když byl malý (tak do 9 měs.) se to stávalo taky. Na všech fotkách, kde sedí, se mu mezi černou srstí na břichu růžoví pindík. Někdy jsme to zapoměli zaretušovat a lidi se ptali:"Co to má na tom břiše". Teď už to vystrkuje jenom na háravky.
|
wami
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 19:41
- Nahlásit
pigie
moje reakce taky nebyla na tebe... S tim, co popisujes, jsem se nikdy v zivote nesetkala, tak neporadim a ani nemam nejaky napad nebo ideu, co by to mohlo byt...
|
Lea
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 19:52
- Nahlásit
pigie
trochu mi to chování připomíná našeho malého knírače. To jak říkáš, že se celý myká, to asi znamená, že sebou nějak škube nebo tak něco. Když naše velké feny háraly, knírač to hrozně prožíval-taky se celý nahrbil, to jak měl tu erekci a v těch nejhorších dnech dostal třeba 2x za den normální epileptický záchvat. Taky neudržel moč, mlátil sebou a nevěděl o sobě. Když to přešlo, byl trochu ještě chvíli malátný, ale jinak jako by se nic nestalo.
Asi jsem tě moc nepotěšila, ale zajdi k vetovi, jestli to není taky to samý. Dá ti léky (psovi)na uklidnění. Malí psíci to hárání někdy takhle moc prožívají.
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 20:02
- Nahlásit
Lea
Nie, nie, on je pri sebe a vie o sebe, nie je to epilepsia urcite. Proste robi pohyby, ako by bol na fenke, ale nie take vyrazne, penis ma uplne, ale uplne vytuhnuty a napnuty (myslim, ze to je zdroj jeho bolesti) a nepomoci sa, len mu odkvapavaju kvapky mocu jedna po druhej. Raz sa to stalo, ked lezal, teda nestal. Vyplestil na mna oci a usilovne si ho olizoval, preslo to velmi rychlo. Ak vsak stoji a pride to na neho, tak ho pravdepodobne boli sa pohybovat, snazi sa to olizat, co po stojacky nejde. Ale mate pravdu, nabuduce sa spytam veterinara, ci uz o niecom takom pocul. Mozno bude na mna pozerat ako na vola. Taky naozaj zly stav mal iba 2x a boli to v priebehu jedneho tyzdna. Ako som uz pisala, teraz sa podobne, nie vsak tak isto sprava pri fenkach. Napr. ked sa s nejakou hra (moj je skoro vzdy pri hre naspodu), tak s nim zacne mykat pod fenkou (myka sa, akoby bol na fene a nie podnou ) Prejde ho to do par sekund ako fena z neho zlezie. Fakt neviem, preco doma (v baraku sme vtedy nemali ziadne harave feny) ho to chytilo tak "tazko", vonku sa mu to nestalo nikdy.
|
Lea
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 20:08
- Nahlásit
pigie
Jo tak to jo, to jsem špatně pochopila. To že dělá kopulační pohyby i doma, kde žádnou fenku nemáte nevadí. Ono může stačit, že ji ucítil někde venku při procházce. Náš knírač tohle taky k tomu dělal. Vlastně tohle chování předcházelo těm záchvatům. Ale jinak se toho tolik neboj, on spíš neví co se s ním děje a je mu to nepříjemný. Ale při návštěvě veta se na to stejně zeptej.
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 20:13 - Změnil/a: pigie
- Nahlásit
Lea
Ano, ano, presne tak to je. Ma v ociach presne ten vyraz. Pomoz mi, co sa mi to deje! Ja len, ci je to normalne, ci sa to uz niekomu stalo, trebars len raz. A vidim, ze ani nie... Pri malych psoch si to asi nikto ani nevsimne, ale az zmrzne zadna cast velkeho psa, tak to vidno uz je.
Inak, ked je pod tou fenkou, tak to s nim trha riadne, zadne idu az k prednym. Tam vsak ten vyraz, co sa deje nema. Tam zjavne chape o co ide
Ale ano, pre istotu sa spytam. Vdaka vsetkym.
|
joli
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 20:25
- Nahlásit
Tak já jsem kdysi měla angl. buldoka a ten kromě toho, že byl jednoznačně teplouš/hárající fenky s ním ani nehly, ale takový pěkný kokřík Jánoš, ten ho úplně vyvedl z míry..... /tak jednou když dospěl , tak to na něho přišlo a chodil po bytě s obrovským penisem /angl. buldog je zmenšený velký pes, ale penis mu zůstal jak velkému psu......manžel mohl jen závidět / asi 15 minut a nornálně měl erekci....... nejdřív jsem chtěla běžet k vetu, že s ním není něco v pořádku, ale naštěstí k tomu nedošlo.....to by byl pěkný trapas
A tenhle náš Arnoldík, on třeba onanoval při nastupování do auta a nebo když lezl na lavičku....
Často se mi stalo, že v parku chtěl vylézt na lavičku a přitom si jen dělal dobře,ale vypadalo to, že chudinka tam nemůže vylézt a nějaká babička říkala, ať mu přece pomůžu, když mu to nejde...... kdyby chudák babča věděla, co dělá, tak by asi odpadla...
No to jsem se zozkecala, fakt dobré téma ...
|
Lea
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 21:28
- Nahlásit
pigie
Neboj se toho když ho to normálně přejde, je to v poho. Nech ho být v klidu,on se s tím vypořádá. Vypadá to děsně, já vím. A až půjdeš k vetovi tak se normálka zeptej.
Bivoj dokázal chodit okolo dvorka a dělat při tom ty pohyby pěkně dlouho, péro při tom až za uchem
jolijá jsem jednou vystoupila z autobusu a najednou vidím, jak se řítí kavkazák a za sebou vláčel kus provazu. No tak já nevěděla nic lepšího než za ten provaz chytit, že. No to jsem si dala! Ještě než jsem někam vykročila, potřebovala jsem si zavázat tkaničku. Jakmile jsem se ohnula (na té zastávce) už jsem ho měla na zádech a pejsánek mě velice náruživě ojížděl. Nemohla jsem ho zaboha sundat, to víte, jak se chytne těma tlapama..umíte si představit ten trapas na zastávce plné lidí?
Jinak Joli, jdeš 17.11. na Říp?-klubová akce se šarplaninci, pak se jde do klubové hospůdky
|
Pupy
Člen |
# Zasláno: 25 Říj 2005 21:59
- Nahlásit
Lea
Jakmile jsem se ohnula (na té zastávce) už jsem ho měla na zádech a pejsánek mě velice náruživě ojížděl. Nemohla jsem ho zaboha sundat, jé to musela být sranda já to vydět na vlastní oči se asi poičurám smíchy..a jak si ho sundala?
|
Top
|
# Zasláno: 25 Říj 2005 22:14
- Nahlásit
Lea
Tak to si dovedu živě představit. Mít na zádech kavkazáka to je skoro jako mít tam medvěda. Taky by mě zajímalo jak si ho dostala dolů. Na našeho Topase když přijdou touhy, tzn. že o dva ploty dál hárá sousedům bernardýnice do které je beznadějně zamilovaný, sedí u vrat a dlouze vyje a když dáme ven větrat duchny tak většinou jednu šlohne a ojíždí.
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 08:35
- Nahlásit
Lea
No, ved ja som to tak brala, ze to je asi normal. Ale uz ked sa tu rozbehla taka tema , tak som si povedala, ze sa spytam. Nuz a vyviedlo ma z miery ze nikto nic.
|
Lea
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 09:47
- Nahlásit
Nevím, jak dlouho moje veřejné ponížení a prznění trvalo, byla jsem rudá až na pr..li. A představte se, nikoho nenapadlo, aby toho čokla popad za obojek a sundal. Nakonec jsem se nějak vykroutila sama, ale psa jsem nenakopla a nepustila (ani jsem se nezamilovala:biglol ,ale odvedla ho k nám domů a dala mu napít a nažrat. Ještě než jsme ho stačili odvést do útulku, vzal si ho jeden náš zákazník, pojmenoval ho Ivan a hlídá mu na zahradě dodnes a už je to dědula.
|
Lea
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 09:57
- Nahlásit
Top
Ještě jsem si vzpomněla na jednu příhodu, když mluvíš o těch touhách. Když nám hárala šarplaninka, měli jsme u vrat taky frontu. Fena ale až na zadním dvorku. Jednomu nápadníkovi, takovýmu střapatýmu paťatýmu vořechovi se nějak podařilo dostat se za vrata. A čubina že jako jo a jde se na to. Ovšem k tomu se nachomýtl otec a vořecha vyhnal. Tak to se čuba naprdla a tátu normálně rafla do zadku, co si to jako dovoluje vyhánět jí ženichy
Jinak když jsem si představila Topíka jak zoufale ojíždí duchnu, bylo mi ho upřímně líto
|
ola
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 10:15
- Nahlásit
Holky fakt dobrý téma! Ještěže mám fenku!
|
Pupy
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 10:24
- Nahlásit
ola
Jo to máš pravdu, téma k pobavení
|
Anonymní
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 10:24
- Nahlásit
Lea
Však jme taky kvůli Topase museli kolem chalupy postavit zděný plot, protože když Barunka hárala poprvé, to jsme ještě měli starý drátěný plot, Topík se jen tak mimochodem o plot opřel nahnilé sloupky povolily, plot lehnul Hafan prošel sousedovic zahradou tam taky zničil plot a už byl u své vyvolené. Naštěstí se zatím věnovali předehrám a my ho stihli zavčasu odtáhnout a řeknu ti, že tenkrát jsem měl z něho trochu strach. Ale naštěstí se vzpamatoval a nepohryz mě. To byl poprvé v životě potom zavřenej v baráku, venčil se jen na vodítku a firma nám v rekordně krátké době postavila bytelný plot, který by zastavil i tank.
|
Top
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 10:25
- Nahlásit
Jů sem se zapoměl přihlásit. Jinak Topík asi zůstane panic neboť je bez PP.
|
Lea
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 10:44
- Nahlásit
Top
...se picnu, opět mě rozesmává představa kavkazáckýho telete jak se valí přes sedmero plotů, s roztouženým výrazem, jak tank. Co mohlo následovat bych mohla vyprávět
ola
Ještě že máš fenku? tak aby ses nedivila, my jich máme 5 a hele co máme zážitků
|
ola
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 12:40
- Nahlásit
Lea
No, musím přiznat, že ikdyž mám fenku, tak těch vystrčených pidníků (teda psích ) jsem už viděla dost a přijde mi to normálka. Jen si říkám, když si ho chudák v něčem nechtěně "obalí" a pak se mu zatáhne, tak to musí být pěkně nepříjemný, ne?
|
Evik
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:01
- Nahlásit
koukám, že rozebíráte psí úchyláky....no mám doma 3 pesany a největší úchyl z nich je ten nejmladší (1,5 roku) - jak vidí fenku, ani nemusí hárat, tak se začne chovat jak blbeček, předvádí před ní své kvality a snaží se hned nastupovat....Fenky, které už ho znají to berou sportovně, ale od cizích si už mockrát vysloužil "ťafku" Posledním objektem jeho vášní je ani ne 3měsíční fenečka BOM ona si s ním úžasně hraje a on si před ní ještě lehne na záda, aby ho mohla lépe ožižlávat a cupovat
|
Lea
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:15
- Nahlásit
ola
Já už fakt nemůžu, na co tady ještě nepřijdem
Takže když má touhy, tak aby si radši nechodil hrát na písek nebo třeba do jehličnatýho lesa, co?
No tak když už to tu takhle rozebíráme - už to tu nakousla Joli s tím buldočkem, co mu ho(pipínka)manžel Joli závidí : já jsem tedy taky všimla, že malí psi ho mají vzhledem ke své velikosti dost velkýho-př. náš čivavák
|
ola
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:22
- Nahlásit
Lea
S tím jehličím jsi mě dostala ! Ty máš čivavu? Sice je to mimo téma (ohledně velikosti čivavího pindíka), ale zajímalo by mne, jací jsou tihle prcci povahově?
|
Ketrin
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:23
- Nahlásit
Lea
To je přece stejný jako u lidí - malý chlap = velký .....
|
ola
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:24
- Nahlásit
Ketrin
Tak to zase prrrrr! Můj choť má cca 2m (teda na výšku )! A nestěžuju si....
|
Ketrin
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:32
- Nahlásit
ola
Můj zas potvrzuje to co říkám výše
|
ola
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:33
- Nahlásit
ola
Taky se to říká, podle bot.... a můj má 48!!!
|
Lea
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:33
- Nahlásit
Ketrin
faaakt? to já zas takhle srovnaný nemám Mě se teda líbí chlapi urostlejší,ale musím říct, že co do úměrnosti k tělesné stavbě bych čekala víc, to jo, něco na tom bude
ola
jsou to naprosto ideální psíci do bytu, závisláci, mazlíci, strašně líbezná povaha. Ovšem jak to vyleze ven, není většího psa než je čivava. Ten čivavák strašně zuří na velký psy, ale tak, že zuří a kvičí strachy najednou , ale jen tak neuteče. Máme dvě čivavy-11letou maminku a 9letého synátora.
|
Martina
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:35
- Nahlásit
Ketrin
ola
Teda ženský, vy se nezdáte.
|
wami
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:35
- Nahlásit
Evik
Jo, ale je aspon vicemene dospelej! Me vzboureny hormon otravuje fenky od svych 8 mesicu, tancuje pred nima jako sileny, harat to nemusi, je proste rozhodnutej, ze kdyz to nema ptaka, nutne se to s nim chce sparit. A nejaky tafky ho moc nerozhodi, akorat pak tancuje o to vic a nastavuje pro tafani zadek a tvari se, ze se mu to libi...
To je zase vsude ostudy...
|
Lea
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:46
- Nahlásit
Jednou jsem pozorovala dvě naše čuby (no musím říct, že pak už mi to přišlo spíš jak šmírování:shame . Hrály si na mámu a tátu-dcera se snažila obskočit matku(nebyla to hra na hierarchii). Matka hárala a ta druhá se úplně proměnila v psa-ve výrazu, v držení těla, ve všem, to se těžko popisuje. Snažila se na mámu vyskočit, ta ji jako vždycky odehnala, ona se pak tvářila úplně stejně vyjeveně jak nadrženej pes, co vůbec nic nechápe, jenom to, že chce. Viděla jsem už pár takových her u psa a feny a můžu říct, že jsem tu svoji fenu co hrála psa málem nepoznala
|
ola
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:47
- Nahlásit
wami
...nastavuje pro ťafání zadek a tváří se, že se mu to líbí...
Asi masochista ne?
|
wami
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:54
- Nahlásit
ola
on je v necem takovej uplne "blbej"... Treba kdyz ho potrebuju za neco servat ja a placnu ho pres cumak, tak nastavi jeste druhou stranu s vyrazem "to je super, ja chci jeste!" (Akorat me to vzdycky tak rozesmeje, ze na nej prestanu byt okamzite nastvana... )
|
Evik
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 13:57
- Nahlásit
Lea a Wami
můj pejsa s tím "úchylačením" blbne přibližně od půl roka a když je "v ráži", tak je mu úplně jedno zda "nakrývá" čubu nebo psa
Jinak moje kamarádka má fenku, která je velice dominantní a tak "nakrývá" jak psy tak fenky a dokonce zvedá nohu jako samec, takže kámoška často musí odpovídat na otázku "jaktože ten pes zvedá nohu, když nemá bimbáska"
|
wami
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 14:02
- Nahlásit
Evik
Tak tyhle pokusy mu na psech zakazuju, ono to vede k prehnane dominanci a zbytecnemu "vozeni se" po slabsich jedincich ve smecce. Dimonantnejsi feny si ho sejmou samy, ale u submisivnejsich ho taky z feny servu, netreba, aby mi nejakou znasilnoval...
Nejvetsi sranda je prave s tema dominantnejsima fenama, ktery ho nenechaj si ani sichnout, ale o to vic se pred nima predvadi...
|
Bent
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 14:22
- Nahlásit
Tak to já mám šílenej zážitek. Šel jsem jednou s naším hafem na procházku on si čmuchal po zemi, najednou se zastavil, zavětřil a rozběhnul se za nějakým mě skrytým cílem. Než jsem ho dostih, znásilňoval jedné starší dámě, co užívala krás podzimu na lavičce, nohu. Dáma vřeštěla jako by znásilňoval ji a já se přiznám že jsem se zbaběle skryl v houští a poté co pes nahodil parádní lodičku jsem nenápadně hvízdnul a z místa činu prchnul. Bál jsem se že by mě ona dáma, za potupu co se jí od mého psa dostala, umlátila kabelkou. Dodneška ale nevím co našeho psa k takovému činu vedlo, vždycky byl vůči fenkám spíše zakřiknutý a na sex měl názor že je to zábava chudých.
|
ola
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 15:18
- Nahlásit
Bent
Možná to byly lodičky z krokodýlí kůžičky...
|
replik
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 15:33
- Nahlásit
No ono to vůbec není legrace. Když jsem vedla domů ovčáka, který přišel navšívit naší fenku, taky jsem si užila. Ovčounek je ohromný 50 kg telátko a usmyslel si, že když ne fenka, tak já.
Bylo to asi 200m a na konci jsem mu nadávala tak, jako nikomu v životě a to byl na stahováku. Přiznám se, teď už ho domů nevodím, nechám radši čubinku zavřenou v baráku.
|
Evik
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 15:41
- Nahlásit
replik
no pes přítelových rodičů má taky velkou oblibu nakrývat osoby ženského pohlaví, které přijdou na návštěvu. Je to taky velký NO s taky tak 50 kg živé váhy A nově se o totéž pokouší občas i náš pes, kterého máme z útulku. Ten má sice max. 40 kg, ale vzhledem k tomu, že když si stoupne na zadní, je skoro větší než já, tak je to taky docela síla Tohle chování já taky zakazuju. Pesanům nedovoluju žádné "nakrývání", pokud vím, že to myslí jako projev dominance. Pokud prostě jen blbnou, honí se a skáčou po sobě, tak je nechávámm.
|
Lea
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 18:07
- Nahlásit
Bent
I ty zbabělče!
A taky se říká Jaký pán takový pes
|
Bent
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 18:37
- Nahlásit
Lea
Když starší dámy s kabelkou bývají nebezpečné, a taky co kdyby to ještě chtěla po mě a se vším všudy. Já mám na sex stejnej názor jako můj bafin. Je to zábava chudých.... my bohatí chodíme na pivo.
|
ola
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 18:43
- Nahlásit
Bent
Ještěže jsme chudí-jinak by můj manžel byl už asi notorik....
|
Bent
|
# Zasláno: 26 Říj 2005 19:07
- Nahlásit
ola
No tak až tak moc, aby ze mě byl notorik bohatej nejsu. U nás se to používá spíš jako okřídlené úsloví.
|
Pupy
Člen |
# Zasláno: 26 Říj 2005 19:17
- Nahlásit
Koukám že s pesanama proříváte "horké chvilky" no když jim není dovoleno na fenkách musejí to přece na někom zkusit.
|