Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Štěňata a štěňátka / Štěňata a štěňátka
Autor Zpráva
Jarmila
# Zasláno: 13 Čen 2005 14:39
- Nahlásit

Jsem začátečník a měla bych dotaz.Mám 12 týdenní štěně "boloňáčka" a dnes v noci mě probudíl tím,že pořád pil a měl mokré bříško a tlapky.Ale ráno než jsem šla do práce byl čilý,jedl a lítal.Ted v poledne jsem mu byla dát žrádlo a opět jsem ho našla mokrého a v misce žádná voda,to nikdy neudělal.V bytě není přetopeno.Mám strach,aby mu něco nebylo,přestože jí a lítá.Mám ho 4 týdny a po celou dobu jsem ho krmila Acanou a piškoty za odměnu, v pátek jsem najela na míchanici Royal ....(ted si nevzpomenu) a Pedigree (obojí od veterináře), může to mít souvislost? Děkuji za odpověď.

Maya
# Zasláno: 13 Čen 2005 14:45
- Nahlásit

Asi se nejspíš koupe v misce, můj pes to taky dělal, měl to jako zábavu a občas to dělá i dnes jako dospělý. Prostě při pití máchá tlapou do vody a stříká si jí na hlavu nebo na břicho. Někdy než přijdeš, rozlitá voda uschne, ale pejsa zůstane mokrý.
A mimochodem, různé značky granulí by se neměly míchat a už vůbec ne poměrně kvalitní Royal Canin se supermarketovým šuntem Pedigree. Jestli mu chceš přilepšit, vypusť Pedigree a krm jen RC. Nebo se vrať k Acaně.

Evik
Člen
# Zasláno: 13 Čen 2005 15:33
- Nahlásit

Z našich třech psů pije normálně jenom jeden - ten nejstarší....Druzí dva se v misce s vodou normálně koupou - půlku vybryndají, vodu packama důkladně zamíchají a pak si ten "sajrajt" teprve vypijí Kdyby byli malí jako boloňáček, jistě by měli mokré nejen bříško, ale byli by mokří úplně celí

iva
Člen
# Zasláno: 13 Čen 2005 17:51
- Nahlásit