| Autor |
Zpráva |
lenina
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:33
- Nahlásit
co si myslíte? které plemeno bych si z těch dvouch mněla vybrat?
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:35
- Nahlásit
Děláš si srandu?
|
Eda
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:36
- Nahlásit
lenina
U must be joking!!!
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:38
- Nahlásit
lenina
zajimava volba, skoro protiklady.
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:41
- Nahlásit
To si snad opravdu děláš prču ne?
|
haha
|
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:44
- Nahlásit
lenina
záleží co od toho psa chceš?proč volíš zrovna mezi těmahle dvěma plemeny ,jsou dost rozdílný ,bereš to jem podle toho co se ti líbí ?
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:44
- Nahlásit
Nechápu proč si to všichni myslíte, to jste se spikli ne? O protiklady určitě nejde, z atlasu jsem vyčetla témněř stejné vlastnosti...žádám vás jen o rady
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:46
- Nahlásit
lenina
Problem je v tom slovicku témněř
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:47
- Nahlásit
lenina
Tvůj první pes? Nespikli jsme se, neboj, jen se mi zdál dotaz zvláštní, aniž bys uvedla co chceš s pejsou dělat, proč se Ti líbí zrovna tihle dva, kolik máš na psa času, kde bude bydlet atd.
|
haha
|
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:47
- Nahlásit
haha
téměř stejné? tak možná že se oba vyskytují v černé barvě ,mají čumák a čtyři nohy
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:48
- Nahlásit
lenina
Zajimalo by me kde beres informace? Rady po te co jsi napsala na hre se stenetem je rada jedina - zadneho psa neporizuj neb zkonci velmi spatne.
|
kejta
|
# Zasláno: 30 Pro 2005 21:56
- Nahlásit
Nebuď hned zlej.
Lenino,asi bychom potřebovali od tebe víc informací. Třeba:Měla jsi už někdy nějakého psa? Jestli ano,tak jakého? Co chceš se psem dělat? Chceš společníka,polštář,na výcvik,na procházky,atp....
Tyhle dvě plemena jsou dost rozdílná a zrovna u pita,když nemáš zkušenosti,tak velmi snadno něco pohnojíš a velmi těžko to zase dáš zpátky. A nevychovanej pitbull je třeba na sídlišti dost o úsměv. Proto se tě ptám na tvé předchozí zkušenosti,protože zrovna my,chovatelé tzv." bojových plemen" zrovna netoužíme po dalším,který by mohl svou neuvážeností přidat polínko do ohně,aby byl opět důvod proti těmto rasám brojit.
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:02 - Změnil/a: Handy
- Nahlásit
Já osobně mám labradorskýho retrívra a taky mi nepřijde, že zrovna tento přátelský snadno vychovatelný avšak na pohyb náročný pes by se podobal pitovi(tím nechci na toto plemeno vůbec narážet, ale opravdu mi přijdou rozdíly především ve výchově...neychovanej labrouš je něco jinýho než nevychovanej pitbul, i když vychovanej pit je bezpochyby taky skvělej)
|
haha
|
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:02
- Nahlásit
lenina
neurážej se hned a pokud chceš opravdu trochu poradit napiš co chceš se psem dělat ,kolik psů jsi měla ,apod .bez toho radit nelze
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:03
- Nahlásit
kejta
Vic informaci by potrebovala lenina, ja bohuzel moc dobre vim kam u stenat vedou tyhle nazory vycteny z "odborne" literatury, bud vedou k ustrasenemu a psovoda se bojicimu psu nebo naopak k napadaku vseho ziveho (vetsinou taky ze strachu). Tehle pripadu uz jsem za svuj zivot bohuzel videl docela dost.
lenina
Zkus si udelat rozbot tvojich moznosti venuj nejaky cas ziskavani informaci o ruznych plemenec porovne tve schopnosti a moznosti s tim jake jsou potreby vybranyc plemen a pak se teprve zeptej na upresneni.
Ale prosimte pouzij nejakou trochu presnejsi literaturu a zkusenosti lidi co ty plemena vlastni a chovaji jiz delsi dobu.
Nazor ze pit a labrous jsou skoro stejny je fakt uzasnej a svedci o naproste neznalosti situace.
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:07
- Nahlásit
Jinak uznavam ze moje reakce byla mozna trochu prikra, ale bohuzel je mnoho lidi kterym pes do rukou nepatri a bohuzel maji casto prese tyhle nazory.
|
haha
|
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:08
- Nahlásit
Tchor
nedávno jsme prohlížela velkou knihu o psech a tam vážně u všech plemen píšou skoro to samý ,a pak si podle toho mají lidi vybrat
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:09
- Nahlásit
Tchor
Dostala jsem k vánocům knihu (pramen tuším v Americe) a tam je nejlepším řešením na všechno kastrace.
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:10
- Nahlásit
haha
nedávno jsme prohlížela velkou knihu o psech a tam vážně u všech plemen píšou skoro to samý ,a pak si podle toho mají lidi vybrat
No to je prave ono na trhu je spousta knizek o psech, ale jen zlomek z nich se da pouzit trochu rozume pro ziskavani informaci.
|
haha
|
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:14
- Nahlásit
právě těh knížek je spousta a ve všech je vesměs to samý i obrázky jsou někdy ty samý přitom to má být od jinýho autora nevím jak to teda dělají ,když jsme četla co všechno se podle američanů má se psy dělat docela jsem litovala jejich psy ,bylo tam i to zavírání do klece
|
kejta
|
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:15
- Nahlásit
No,takže závěr. Pokud nemáš zkušenosti s výchovou a výcvikem jakéhokoli psa,tak na pitbula se vyflákni rozhodně a o labíkovi bych taky ještě popřemejšlela. Spíš bych volila menší a na výchovu a výcvik nenáročnějšího psíka.Třeba jorkšírka.
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:15
- Nahlásit
haha
Nečetli jsme stejnou knihu?
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:16
- Nahlásit
jorkšírka
No nevím kejto, to se zdá Tobě, bo máš velké pesany, ale zrovna york je pořádný představitel teriérského plemene...
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:17
- Nahlásit
kejta
yorkshire terrier urcite nie pre zaciatocnika tiez, hoci to zavadza To radsej civavu
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:18
- Nahlásit
Terri
Vidim, ze mame rovnaky nazor
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:18
- Nahlásit
Naprostej souhas s vámi. K Vánocům jsem dostal Velkou encyklopedii psů a téměř u všech je tam napsáno: milý, přátelský atd. a je tam jenom zmínka následující: navykejte pitbula dětem od štěněte, pak s nimi nebude mít vůbec problémy...a mnoho dalších takových ,,rad´´
|
haha
|
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:18
- Nahlásit
no nevím ,možná že je snadnější vychovat labíka ,než jorkšírka
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:20
- Nahlásit
No ja si myslim ze uplne malej pes neni pro zacatecnika vhodnej zadnej. Co doporucit opravdu zalezi na tom co od psa ocekava lenina a jake podminky je schpona zajistit psovi. Takhle bez informaci poradit nejde, ale rozhodne ne pita.
|
haha
|
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:20
- Nahlásit
opravdu všechny zahraniční knihy jsou asi stejné,a to jsem viděla i jednu o léčení psů ,kde mají inhalovat vonné esence ,no nevím jak by na to mí psi zareagovali
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:21
- Nahlásit
Takže s yorkšírem máme své zkušenosti, co?
No, lenino, je na čase se ozvat s informacemi, co od psa očekáváš a co může čekat on od Tebe.
Handy
Mám jich doma více - zdá se mi, že ty starší (okolo roku 1990) byly informačně na tom podstatně lépe.
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:23
- Nahlásit
Tchor
uplne malej pes neni pro zacatecnika vhodnej zadnej
Naprosty suhlas. Iba som chcela vyzdvihnut, ze ked minipsa, tak radsej nieco ineho nez terier
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:24
- Nahlásit
Terri
Poznam len jednu jedinu vychovanu yorksiricu, ostatni su uplni cvoci a k tomu este aj nevychovany. A yorksir je teraz velmi modne plemeno, takze ich tu pobehuje v Blave dost!
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:26
- Nahlásit
pigie
I já mám v rodině nevychovanou york-šéfku. U malého psa výchovu hodně lidí opravdu zanedbá...
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:26
- Nahlásit
Asi máte pravdu...očekávám od něj že bude hlídat, ale i žebude přátelskýk dětem-mám doma 2...doma v podstatě pořád někdo je takže bychom se mu věnovali
|
haha
|
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:29
- Nahlásit
labrador sice moc nehlídá ale k dětem přátelský je ,jestli jsi nikdy psa neměla určitě by se pro tebe hodil líp,správně vychovanej pitbul je k dětem přátelský taky ,ale když ho nezvládneš může být sakra nebezpečnej ,pro tvý děti i pro tebe,
já mám křížence obou plemen,je milej ale je to časovaná bomba ve psí kůži.
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:30
- Nahlásit
Terri
Máš pravdu, dneska je to všechno jeom pro prachy a informace mizerný
Lenino
Co třeba boxer?[/b][b]
|
haha
|
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:32
- Nahlásit
boxer je dobrej ,k dětem i na hlídání ,ale taky záleží jestli tvůj pes bude bydlet v bytě nebo venku, boxer v zimě venku být nemůže
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:32
- Nahlásit
Terri
Máš pravdu, dneska je to všechno jeom pro prachy a informace mizerný
Lenino
Co třeba boxer?[/b][b]
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:32 - Změnil/a: Tchor
- Nahlásit
lenina
Opet je tezky radit. Hlidat se pes musi naucit a je docela problem zkloubit dohromady bezpecny provoz psa bez prehodnocovani situace s ostrahou. (ne ze by to neslo vubec, ale sranda to neni) K detem se psi vetsinou taky chovaji tak jek jsou vychovany a socializovany. bez znalosti a citu pro psa je podle mne temer nemozne zkloubit tvoje dve podminky do jednoho psa ( a nezalezi zas az tak na plemenu).
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:37 - Změnil/a: Handy
- Nahlásit
Tchor
Asi máš opravdu pravdu, souhlasim s tebou
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 22:38
- Nahlásit
Tchor
Já myslím, že v "obyčejné lidské řeči" se výrazem hlídat myslí aby zaštěk když se blíží vetřelec, a aby se tvářil trochu škaredě, když se někdo přiblíží k plotu.
To co myslíš Ty - tak takhle většina veřejnosti neuvažuje...
(tedy dle sebe )
|
Majda
Člen |
# Zasláno: 30 Pro 2005 23:47
- Nahlásit
No, ať to beru, jak to beru, je těžké poradit. Jak jsou děti staré? kde bude pes bydlet? Bude čas se mu věnovat? To, že bude pořád někdo doma nestačí. Pes by měl mít režim, který je dobré alespoň zhruba dodržovat. Do roka psa je nutné věnovat maximální množství času, důslednosti a trpělivosti jeho výchově. Není jednoduché si vzít psa, budete s ním žít minimálně 8 let. Je dobré vést děti k zodpovědnosti starosti o zvíře, ale až od určitého věku. Pořád mám pocit, že je málo informací, aby člověk mohl poradit. Vhodnější by byla určitě fenka, ať už to bude jakékoliv plemeno, protože bývá zvladatelnější. Dvakrát do roka ale hárá, tak je nutné s tím počítat.
Většina psů, když dospěje, začnou sami hlídat svoje teritorium.
Bylo tady už myslím od někoho napsáno, že je nutné u dětí dávat pozor, protože je tam spousta možností, aby se stal malér. Pokud správně psa nevychováme a nebude v nás cítit autoritu, mohlo by se stát u většího plemene, ale i těch teriérů či pudlů, že pes převezme výchovu vaší rodiny do svých rukou, a to potom potěš. Rozmysli si "Mařenko". Napiš víc informací
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 09:54
- Nahlásit
Terri
asi mas pravdu.
|
kejta
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 10:23
- Nahlásit
Ty informace,co nám sem napsala lenina jsou sice moc fajn,ale jaksi jsem tam nikde neviděla odpovědi na otázky,na které jsme se ptali. Třeba jestli už má zkušenosti s výchovou a výcvikem nějakého(jakéhokoli)psa? Také by bylo skutečně fajn vědět,jak staré má potomstvo.Čím mladší,tím horší,vyjma novorozeňat,od těch psovi moc nepřístojností většinou nehrozí. Je fajn,že lenina chce psa,u kterého může očekávat,že bude k dětem přátelský,ale i to se pes musí mnohdy naučit,že.Ovšem když člověk neví jak na to,tak to půjde o něco hůře. Hlídá skoro každej pes a ani se to nemusí učit.Myslím tím jako třeba,že upozorní na to,že je někdo za dveřma,třeba. To je taky hlídání. To,že bude stále někdo se psem ještě není zárukou toho,že pes bude dobře vychován. Když s nim bude ten někdo celej den dřepět doma na kanapi a čečet na TV,tak to vyjde skoro na stejno,jako kdyby tam s nim nikdo nebyl.
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 11:02
- Nahlásit
kejta
naprosto souhlasím
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 12:53
- Nahlásit
hihihi....pěkně jsem vás namíchla-dělala jsem si srandu-vlastním 2 labradory a jednu slečnu jezevčičí a segra ma pitbula
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 12:57
- Nahlásit
tak to je dobrej ,,for´´ takovýhle lidi bych zabíjel ---nedá se lenina nějak vyloučit z fóra ,Terri?
|
haha
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 13:10
- Nahlásit
lenina
myslím že tohle nebylo dobrý ,snažili jsme se ti tady poradit a pomoct ,takovýhle lidi nemám ráda a nechci bejt poslední den v roce sprostá tudíž ti radši nebudu psát co si o tom myslím
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 13:48
- Nahlásit
Nevim co všichni máte...s těmahle radoby radama děte někam...šechny bych vás strčila do kapsy, ale vy si o sobě všichni myslíte že jste nějací kinologové, aale vy se v tom nevyznáte, vy ne!---ale jako vtípek dobrej neeeeeeeeeeeee
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 13:50
- Nahlásit
Nebo vás to nebavilo? Zaútočit na chudáka člověka, kterej vo tom nic neví
|
Majda
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 13:59
- Nahlásit
Chtěla bych vidět, že ty máš dvě děti. Buď je ti tak třináct anebo jsi hloupá jak boty.
Hezky se bav ale ne na náš účet.
Pápá
|
kejta
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:00
- Nahlásit
Nevim nic o tom,že by tu na tebe někdo útočil předtím,než si sem napsala,že to byl jen nevhodný žert. Snažili jsme se jen zabránit tomu,aby si někdo nezkušený nekoupil psa,na kterého nebude mít dost zkušeností. Snad jak tvrdíš je ty máš a snad je má i tvá sestra.
|
haha
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:23
- Nahlásit
lenina
většinou ti co tady o psech hodně vědí nemají potřebu se s tím vytahovat pozná se to z jejich odpovědí ,já měla už hodně psů a přesto vím že jsou tu lidi kteří vědí stokrát víc než já.
jestli ty říkáš že bys nás tady strčila do kapsy ,tak možná svou hodně podpeůměrnou inteligencí,jinak taky tě tipuju tak na pubertu.
|
Ebony
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:24
- Nahlásit
leninašechny bych vás strčila do kapsy, ale vy si o sobě všichni myslíte že jste nějací kinologové, aale vy se v tom nevyznáte, vy ne
to máš pravdu, myslím že kinolog tady není nikdo z nás, a v kinech se opravdu nevyznáme, to si nás klidně můžeš strčit do kapsy........
tady je krásně vidět, že ubohost některých nezná mezí
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:30
- Nahlásit
Ebony
to sedlo
|
ati
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:31
- Nahlásit
Ebony
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:32
- Nahlásit
Kinolog-fakt dobrý-ubohost sama...já neříkám že bych byl nějaký super kynolog, ale že se bavíte o tom věku-musím se přiznat, že mně je 13 let, ale myslim si, že se v tomhle oboru trochu vyznám-skutečně byste mě strčili někteří do kapsy, ale mě radit baví a navíc tu získávám zajímavé informace.
|
evina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:34
- Nahlásit
lenino:myslíš si,že jsi ohromně vtipná,co?Už podle tvé druhé diskuse "vtipní lidé".Nejdřív se nauč psát protože když nevíš jak se píše slovo kynologie těžko můžeš někoho strkat do kapsy.
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:36
- Nahlásit
Je mi 43 let, jestly vás to tak zajímá. A obracet se na chyby v pravpise je nanejvíše trapné
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:38 - Změnil/a: lenina
- Nahlásit
To Handy je tady ten ubohý puberták, nemyslíte?
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:42
- Nahlásit
lenina
Já mylsím, že obracet se na chyby v pravopise u 43 letýho člověka trapný není, spíš mi přijde trapný, když ten člověk ten pravopis neumí, tuším, že vyjmenovaný slova se učí ve 3 třídě, tvrdý a měký souhlásky v první nebo ve druhé...
|
evina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:44
- Nahlásit
lenino:nanejvíšese píše y ale vzhledem k tomu,že je ti už 43,tak si snad vyšla ZŠ a měla bys to vědět.V tomto věku je spíše tvůj "vtípek" (ohledně diskuse)trapnost a tvůj pravopis ostuda!!!
|
haha
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:44
- Nahlásit
lenina
jestli se píše s krátkým měkkým
ale jestli je ti opravdu 43 let tak to už vám v ústavu pro slaboduché dopřáli i internet??
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:45
- Nahlásit
hahahaha, nevíte co jsem si v životě prožila-.............................................................. ...................................................................... ..........................................................takoví Handy je proti mně slaboch...............slyšíte? SLABOCH
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:46
- Nahlásit
žádný ústav nenavštěvuju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Nikita
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:46
- Nahlásit
lenina
No trapné mi přišlo něco jiného, ale když myslíš...
Když už chci někoho strkat do kapsy, tak si po sobě tu větu aspoň přečtu, ne?
Je mi 43 let, jestly vás to tak zajímá
jestly je taky dobrá perla!
Ikdyž ono to vypadá, že problémy nebudou zdaleka jen s tím pravopisem
Ale už jsem ticho, na experta s dvěma labradory a jednou jozefčicí fakt nemám, že já tu vůbec trapně něco píšu.....
|
evina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:46
- Nahlásit
hahahaha, nevíte co jsem si v životě prožila...já tuším studená,teplá,studená,teplá,studená,teplá....
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:48
- Nahlásit
Tak silně pochybuju, že Lenině je 43 let.... Takhle se chová moje pubertální ségra, které je 16. NO takhle ne....to bych jí musela asi ztřískat.
|
Nikita
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:48
- Nahlásit
lenina
žádný ústav nenavštěvuju!!!!!!!!!!!!!!
To je chyba!
|
haha
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:48
- Nahlásit
jozefčice to bude asi zvláštní pes ,otec byl josef a matka ???
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:48
- Nahlásit
lenina
Popravdě řečeno mě ani mo nezajímá, co sis prožila... každej si prožil svoje...
mimochodem kdesi jsem četla, že lidi, co píšou za větou nebo kdekoliv víc interpunkčních znamínek než 3 za sebou, na tom nejsou duševně v pořádku... Nevím, co je na tom pravdy, ale u tebe na tom asi něco bude...
|
haha
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:49
- Nahlásit
Verca
můj 12 letý bratr má také takové nápady ,ale aspoň umí pravopis
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:50
- Nahlásit
nepsala jsem josefčice, přeci vím,že je to JEZEFČICE, kdyby něco
|
Nikita
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:52
- Nahlásit
lenina
Jasně, "f" jako "fčela", viď?
|
haha
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:53
- Nahlásit
lenina
aha takže táta by Jezef to je ale divný jméno..
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:53
- Nahlásit
hahahaha, nevíte co jsem si v životě prožila-.............................................................. ...................................................................... ..........................................................takoví Handy je proti mně slaboch...............slyšíte? SLABOCH
Nevim proč na mě takhle útočíš jenom kvůli mému věku
a jezefčice je taky dobrá
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:54
- Nahlásit
haha
jezefec je hezký ne?
ale teď jsem si vzpomněla, na jednu z básniček, co sme se učili v té první nebo druhé třídě a zrovna se to týkalo psaní v/f, ale už si to nepamatuju přesně...
|
evina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:55
- Nahlásit
Nikita: f,ne jako fčela ale f jako fičák
|
Nikita
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:56
- Nahlásit
Handy
Jozefčíka jsem napsala jako první já ve 14:46 v tomto kontextu: na experta s dvěma labradory a jednou jozefčicí fakt nemám
To jsem ale netušila, že toto mazlivé označení bude bráno jako precedens a bude opravováno na "jezefčici"
|
haha
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:56
- Nahlásit
Eimy
já jsem si zase vzpoměla jak kamarád napsa asi ve 4 třídě zmie
a učitelka zkoumala co je to za hada
|
haha
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:57
- Nahlásit
no koukám že už tak píšu kraviny a to jsem ještě dneska nic nepila
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 14:58
- Nahlásit
Tak jsem se právě zeptal své sestřenice, která navštěvuje 2. třídu ZŠ jak se píše jezevčík a ona napsala JEZEVČÍK, tak jsem z toho jelen
|
evina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 15:01
- Nahlásit
To můj syn,který ještě nenavštěvuje ani 1.třídu píše jak slyší...např.ostrof,takže i jezevčíka by určitě napsal s f
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 15:02
- Nahlásit
Nikita
To snad nemůže napsat 43 letá ženská, ne?
|
evina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 15:04
- Nahlásit
Handy:vzhledem k tomu,že je silvestr,tak kdo ví...zřejmě začala oslavovat příliš brzo
|
Handy
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 15:07
- Nahlásit
evina
Nebo bych spíš tipoval,že má IQ cca 40
|
haha
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 15:22
- Nahlásit
každopádně mě Lenina dneska pobavila ,lépe než silvestrovské pořady v televizi.
Jinak Vám všem užijte si Silvestra a hodně štěstí a zdraví do nového roku Vám všem i Vašim hafanům
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 15:35 - Změnil/a: Tchor
- Nahlásit
lenina
Na jednu stranu jsem rad ze to byla jenom sranda, ono bohuzel podobne dotazy mysli nekteri lide vazne, ale ja druhou stranu prijde mi ze si o sobe trochu moc myslis.
|
Anonymní
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 15:59
- Nahlásit
lenina:na každu robotu nám treba špecialistou......
jojo,chlast je previt,mene chlastat,vice MISLET konecne nas ve sluzbe nekdo opravdu rozesmal
petr
|
kejta
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 16:06
- Nahlásit
lenina
Hele strašně ráda bych viděla,jak máš jako skvělý KINOLOG ty svoje svěřence vychovaný.Hlavně by mě zajímal ten pitbull tvojí sestry.Ona je taky takovej expert? Co myslíš,bylo by to možný?
|
Majda
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 16:41
- Nahlásit
Lenina
Tak to tě lituju, já bych ti to spíš odpustila, kdyby ti bylo opravdu těch třináct.
Rádoby "vtipná" jsi začala být ty, tak proč se divíš, že se to těm, kteří to myslí vážně, nelíbí?
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 16:50 - Změnil/a: lenina
- Nahlásit
.
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 17:09
- Nahlásit
Těší mě, že jsem některé pobavila, mě tahle hra taky bavila. Tímto se omlouvám VŠEM kterým jsem nějak ublížila nebo je popudila. Jsem ráda, že jste se k mé neznalosti stavěli tak, že jste mi chtěli pomoci a následně že se vám nelíbila má vychloubačnost, samolibost. Věci se mají takto: vlastním jednoho LR, pravopis ovládám a studuji psychologii. Všem se opět omlouvám. Toto byla má zadaná práce, a to, zjistit, jak veřejnost reaguje na hlubokou neznalost, na neoprávněný narcisismus,vulgaritu a dislexii v jednom. Tímto vám všem děkuji za přispívání do mé domácí práce a zdravím všechny pejskaře.
|
evina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 17:17
- Nahlásit
lenino:no vidím,že vyjadřovat se umíš když chceš.A jaký Ti z toho teda plyne závěr??
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 17:31
- Nahlásit
To by bylo na dlouho, ale shrnutě: Neznalost- Veřenost se snaží poradit, ale někdy přechází přlišná snaha až k útočnému chování. Dislexie-Tady se budu muset porozhlédnout někde jinde, bylo ode mě poněkud hloupé, že jsem ji začala projevovat až když chování ke mně přecházelo v trochu agresivnější, nevím jak by to vyhlíželo, kdybych s tím začala od začátku a nedoplňovala to ostatními faktory. K tomu narcisismu neboli samolibosti- tam se dala očekávat bouřlivá reakce, všichni se na mně sesypali, což je ovšem pochopitelné. k té vulgaritě a agresivitě snad ani nemusí nic dodávat,zcela očekávaná hvýbušná reakce podobně jako tomu bylo u narcisismu. To je tak krátce sepsané, moje práce do školy bude několikrát delší.
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 17:39
- Nahlásit
lenina
Reakce tady jsou docela ovlivneny takovou mirnou "prednasranosti" vuci lidem co se z neznalosti pripadne prilisne sebejistoty zenou se psama do pruseru. On to bohuzel vetsinou odnese ten pes.
Jinak k dislexii - ja mam s pravopisem velky problemy a vetsinou na to lidi temer nereagujou.
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 17:53
- Nahlásit
Uznávám, tohle ode mě nebylo chytré-holt jsem ještě nezkušená. Začala jsem to zkoušet až když jste proti mně byli zaujatí. Jo a jinak vás naprosto chápu, sama jsem majitelkou psa a takovíto lidé mi lezou na nervy
|
evina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 17:59
- Nahlásit
lenino:tak ať máš alespoň za 1,když už si nás vytočila...
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 18:12
- Nahlásit
Fakt se omlouvám,už to sepisuju, možná dám vědět,jak jsem prospěla. Ještě budu muset zapracovat na té dislexii
|
pigie
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 18:14
- Nahlásit
lenina
A tiez si mozes napisat, ze niektori ludia na taketo veci odmietaju reagovat Ale citat to citaju so zaujmom a pobavenim
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 18:42
- Nahlásit
Všimla jsem si, že ses moc nezúčastňovala, určitě to taky poznamenám.
|
Nikita
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 18:58
- Nahlásit
lenina
Tak to je dost dobrý, píšu Ti kladné body!!!
Hele Tchoř a pravopis jsou snad úhlavní nepřátelé, ale co jsem si všimla, tak lidi si toho nevšímají a pokud ano, tak to berou s humorem
Takže pokud chceš sledovat dislexii, doporučuji sledovat konrétně Tchořův pohyb po internetu a máš materiálu jak je libo
|
Joker
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 19:08
- Nahlásit
Nikita
Jenže lidi reagují na chybný pravopis různě. Pokud je to nějaký prudič a dělá chyby, tak se na něj všichni sesypou. Pokud je dělá někdo, jako Tchoř, tak všichni mlčí, neb taky rozdává odborné rady na všechny strany a za to jsme mu vděčni. Takže není důvod...
|
Nikita
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 19:09
- Nahlásit
Joker
A tak to je jasné. Když Ti někdo napíše, že jsi debil, ale on je letadlo a udělá tam pět hrubek, tak to je čítanková nahrávka na smeč!
|
Majda
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 19:17
- Nahlásit
Lenina
Kolik ti je opravdu let? Nebo opravdu 43 a v tomhle jsi mluvila pravdu?
Co se týká pravopisu - jsem na něj dost háklivá, ale je fakt, že jsem to kdysi na jednom fóru napsala, a sesypali se na mě všichni. Je fakt, že pokud jde o normální život jsou priority jinde a pravopis může jít stranou. Jsem tak trochu ze staré školy. A dnešní internetová mluva a sms zprávy, kde se vynechávají písmenka a píše se foneticky mě vytáčejí. Jo jsem už holt stará.
Tak ať dostaneš jedničku!
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 19:29
- Nahlásit
Nikita
|
haha
|
# Zasláno: 31 Pro 2005 20:32
- Nahlásit
lenina
pravopis by mě nechal celkem v klidu kdyby to nebylo v kombinaci s tou samolibostí ,ale spíš jsme si myslela že si nějaká puberťačka dělá srandu
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 21:14
- Nahlásit
Majda
Je mi 21 a jsem ráda, že mi přejete dobré známky...právě dokončuju závěr, takže se mi trochu ulevilo(i když budu muset dodělat ještě tu dislexii) Díky všem!
|
Fifi
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 21:22 - Změnil/a: Fifi
- Nahlásit
lenina
A nemohla bys mi sve dilo poslat? Celkem by me to zajimalo... mail mam pod clenem.. tez jsem byla dychtivym ctenarem..Predem diky!
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 21:33
- Nahlásit
Fifi
Hele tak to opravdu nevím...na počítači nepíšu nijak ryche-tohle byla domácí práce od naší profesorky NEPOCHOPITELNĚ vyžadovaná, aby byla psaná rukou-ono jí fakt asi šejblo-stará bába, asi nám závidí, že umíme zapnout PC
|
Nikita
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 21:37
- Nahlásit
lenina
Od nás taky občas chtěli na VŠ práci psanou růčo. A jestli je to nějaká psycholigie, má to možná význam, co já vím.
Já píšu na druhou stranu a ta paní mi sdělila, že když kouká dvě minuty na mnou psanou stránku textu, tak se jí točí hlava
|
Fifi
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 21:38 - Změnil/a: Fifi
- Nahlásit
lenina
Na VS vyzaduji seminarku psanou rucne? Tak to se ti to asi nebude chtit prepisovat...
|
Majda
Člen |
# Zasláno: 31 Pro 2005 21:38
- Nahlásit
Lenina
Tak držím palce, mám stejně starou dceru. Hodně zdraví, štěstí, lásky a úspěchů v příštím roce.
Všem
|
Eda
Člen |
# Zasláno: 1 Led 2006 01:27
- Nahlásit
lenina
A jak jsi "vyhodnotila" mojí reakci typu "U must be joking?" ?
Psychologii držím palce, jednou jsem byla nucená strávit týden na táboře společně s prváky na FF UK (psychology), a musím říct, že to byl docela záhul. Nechtěla bych se jim dostat do rukou. Vypadalo to, jako by si všichni řešili nějaký osobní problémy Néé, to není nic proti tobě, jen to na mě dělalo ten dojem
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 1 Led 2006 10:59
- Nahlásit
Eda
No tak myslela jsem si, že si budete myslet, že si dělám srandu. Jo a hele u nás je taky pár nesnesitelnejch intošů
|
Eda
Člen |
# Zasláno: 1 Led 2006 17:10
- Nahlásit
lenina
jó, to se najdou asi všude... jen je potřeba jim hned od počátku ukázat jejich "pozici" a "izolovat" je od nás, těch "normálních"...
|
Terri
Člen |
# Zasláno: 1 Led 2006 19:21
- Nahlásit
lenina
Pokud je to jen seminárka, pak projdeš, ale dej si bacha na psaní "vyšších" práci na tohle téma. Je to docela ošidné. Nemáš šanci kontrolovat všechny proměnné.
Veřenost se snaží poradit, ale někdy přechází přlišná snaha až k útočnému chování
A jestlipak víš taky proč?
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 2 Led 2006 10:41
- Nahlásit
No asi protože ta neznalost může poškodit i jiné-v tomto případě psy
|
lenina
Člen |
# Zasláno: 2 Led 2006 10:42
- Nahlásit
Terri
Ty jsi taky studoval psychologii?
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 2 Led 2006 10:56
- Nahlásit
lenina
Nevím, jestli je ve vzdělání Terri psychologie, každopádně pak ji jedině studovala, nikoliv studoval, bo Terri je žena
|