Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Štěňata a štěňátka / Je to ok?
Autor Zpráva
Syska
Člen
# Zasláno: 24 Lis 2005 09:48
- Nahlásit

Ahojky, kdo poradí? Naše malá teď poslední dva dny má jakoby řidší kakání...né úplně průjem, ale klasický tvrdý bobek to také není..Protože jsem jí vždycky sem tam přilepšila granulky těstovinami nebo rýží, tak jsem měla obavu, aby to nebylo z toho, poslední dva dny tedy jí jen granule, zkoušela jsem už i suché (normálně je namáčím) a vypadá to stejné..Mám změnit granulky (dávám Purinu) nebo jí něčím přilepšit jídelníček? Díkes

wensday
Člen
# Zasláno: 24 Lis 2005 09:50
- Nahlásit

Ahoj, já nejsem odborník, ale můžu poradit z vlastní zkušenosti. My dáváme jen suché granule, od mala a bobky jsou OK. NIC bych nepřidávala... jo a krmíme taky Purinou.
Mělo by se to upravit samo, když budeš krmit jen granulemi.

Syska
Člen
# Zasláno: 24 Lis 2005 09:57
- Nahlásit

wensday
Taky si myslím...asi to chce čas.

Frog
# Zasláno: 24 Lis 2005 11:20
- Nahlásit

Syska
Zkuste přidat psyllium. Koupíte to v lékárně nebo v obchodě se zdravou výživou. Je to přírodní produkt žádná chemie. Zkuste to nám to také zabralo.

Evik
Člen
# Zasláno: 24 Lis 2005 11:57
- Nahlásit

Syska

já bych řekla, že je to těmi těstovinami.....Když jsem si brala štěndo od chovatelky, tak říkala, že přílohy jako tvrdý chleba a rýži štěníci už dobře snáší, ale že těštoviny jim ještě způsobují průjem (takže těstoviny jsem začala dávat pejsovi až tak od nějakých 4 - 5 měsíců a postupně, aby si na ně zvykl a pak už to bylo v pohodě.)