| Autor |
Zpráva |
Anonymní
|
# Zasláno: 15 Lis 2005 19:41
- Nahlásit
Mám jeden docela zajímavý dotaz.. Mám 3měsíční štěně, fenku Zlatého retrievra.. Když si hraje s ostatními psy, snaží se je "nakrývat", chtěla bych se zeptat, jestli v tom je nějaký podtext, nebo jen hra a jestli vůbec ví o co jde??
|
zuzka
Člen |
# Zasláno: 15 Lis 2005 19:53
- Nahlásit
nejsem odborník, ale myslím, že to souvisí s dominancí
snaží se dostat na žebříčku o něco výš, ale předpokládám, že si to ostatní nenechají líbit a přiměřeně ji usměrní
je to běžné a rozhodně to nepatří k sexuálnímu chování
|
Anonymní
|
# Zasláno: 15 Lis 2005 19:55
- Nahlásit
Já si to taky myslela, četla jsem to v nějaké knížce.. Zajímavé je, že na to psi moc nereagují, teda aspon ti, kteří si s ní hrají.. Přišlo mi ale divné, že už se snaží bejt dominantní ve 3tím měsíci..
|
Majda
Člen |
# Zasláno: 15 Lis 2005 21:32
- Nahlásit
už jsem pár dominantních retrievrů viděla a fakt to není sranda. Některý umějí docela dost slušně terorizovat celou rodinu. Pokud to bude narůstat, měla by ses snažit fenku usměrnit. Mezi štěňaty se to většinou samo vyřeší, ale dej pozor, aby nebyla dominantní i doma. Ale to uvidíš.
|
Anonymní
|
# Zasláno: 15 Lis 2005 21:40
- Nahlásit
Doma to snad nějak zvládnu, ale bojim se aby s tim neměla problémy u jiných psů a v tom případě vůbec nevim, jak bych tomu zabránila..
|
wami
Člen |
# Zasláno: 15 Lis 2005 21:43 - Změnil/a: wami
- Nahlásit
3mesicni stene je mimino, proste si to jenom trenuje nanecisto (i jako sexualni chovani, i jako dominanci), dominance k jinym psum prichazi az v obdobi dospivani a puberty (a to jeste pouze nejprve ke stejne starym), do te doby je to jenom hra, opakuji HRA!
Neblbnete lidi tolik s tou dominanci, je to porad dokola, vemte uz jednou rozum do hrsti a nejprve si prectete neco o psim vyvoji a chovani, nez si toho psa poridite...
|
Majda
Člen |
# Zasláno: 15 Lis 2005 22:14
- Nahlásit