Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Štěňata a štěňátka / Druhé zuby?
Autor Zpráva
ami
# Zasláno: 15 Lis 2005 14:04
- Nahlásit

Kamarádka mi tvrdila že její boxer zrovna mění zuby,je mu 2,5měsíce.Není to příliš brzy?

Syska
Člen
# Zasláno: 15 Lis 2005 14:06
- Nahlásit

Je to vůbec možný???? To je nějaká blbost ne?

ami
# Zasláno: 15 Lis 2005 14:10
- Nahlásit

No taky si myslím,proto o tom píšu.Můj pse přezubuje zrovna tedka a budou mu 4 měsíce myslím,že taky začala brzy,ale 2,5měsíce,to je troch divný

Syska
Člen
# Zasláno: 15 Lis 2005 14:12
- Nahlásit

Nejsem žádnej odborník, ale mému bude 2,5 měsíce příští týden a nedovedu si představit, že by jí ty její jehličky malinkatý měly už padat!! Myslela jsem, že je to až tak v pěti, šesti měsících...

ami
# Zasláno: 15 Lis 2005 14:14
- Nahlásit

No jo,vždyt ani nemá dost velkou tlamu na ty druhý zuby.No a můj skoro4měsíční už jí vypadly 4 malinkatý zoubky a 2 už zase narostly,to je podle mě taky divný

Niko
Člen
# Zasláno: 15 Lis 2005 14:16
- Nahlásit

Mýmu je 5 měsíců a začali mu padat v 4,5 měsíci - což JE normální... Ale ve 2,5 měsících????? Nevim...

Syska
Člen
# Zasláno: 15 Lis 2005 14:18
- Nahlásit

Taky si myslím, že je to hloupost. To se asi kamarádka spletla ne?

ami
# Zasláno: 15 Lis 2005 14:19
- Nahlásit

Takže když mýmu začli padat zuby v necelých4 tak je to ještě normál?Že?Ale kamarádka mi přísahala,že ten je jí ve 2,5měsících přezubuje,poradím jí,at jde k vetovi,stejně musí na očkování

Niko
Člen
# Zasláno: 15 Lis 2005 14:31
- Nahlásit

ami
já myslím, že jo... mýmu to nějak začalo v těch 4 měs. třeba i trochu dřív nebo dýl..nevím přesně, ale to bych nehrotila. Prostě to příjde a je to!!!

Niko
Člen
# Zasláno: 15 Lis 2005 14:32
- Nahlásit

Třeba to taky záleží na plemeni... nevím...ať uajde k vetovi

Evik
Člen
# Zasláno: 15 Lis 2005 15:38
- Nahlásit