Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Štěňata a štěňátka / štěně samo doma
Autor Zpráva
myslivcovamarketa
Člen
# Zasláno: 13 Úno 2015 15:16
- Nahlásit

Ahoj,
chtěla bych se zeptat kynologové a pejskaři
Mám 5 a půl měsíční štěně, bydlíme s Ginou v bytě v Praze, a já studuji vysokou školu a chodím 2x tydne na 5 hodin na brigádku. Začíná mi semestr a je to pro nás obě poprvé. Pořád řeším kolik hodin už je Gina sama doma a tak, Naštěstí mám 3 ochotné spolubydlící, které často pomůžou, ale chci se zeptat, jaké máte zkušennosti? Kolik hodin může takhle starý pejsek vydržet doma sám? Vždycky jsme měly doma psa, ale barák na vesnici a početnou rodinu, k tomu ochotné sousedy, takže tohle jsme nikdy nemusely řešit a vlastně ani nevím jak jsme to s pejskem kterému je dnes už 9 let dělaly dříve. Takže vy kteří máte plný program s prací a školou a k tomu doma psa v bytě, jak to děláte? Děkuji moc ra rady, dnes mame krizi a štěně bude doma samo 7 hodin a já se děsím toho že začně kňučet stýskat si, hrabat na dveře a kousat vše, nějaká ta kaluž že pro mě to nejmenčí.

Nancy
Člen
# Zasláno: 13 Úno 2015 23:40
- Nahlásit

Já,když jsem měla malé štěně v bytě,jsem to vyřešila následně:Když jsem odcházela pryč,štěně mělo za sebou zhruba půlhodinovou procházku v parku,aby se řádně vyvenčilo a protáhlo.Psovi jsem doma nechala na hraní asi milion hraček,rozházených všude možně a k tomu ještě vepřové ucho,jelení parůžky,nejrůznější velké kosti a kopyta (ze zverimexu) a klacky ze stromů.No prostě neodolatelné lahůdky.Sice jsem doma měla bordel,že si to neumíte představit,ale radši zametu rozkousaný klacek,než rozškrábané zdi,rozkousané boty,oblečení a nábytek.Na nějaké vytí a štěkání štěně nemělo čas.Ty neodolatelné lahůdky ho nenechaly chladným.Za pár týdnů už stačily jen ty hračky.Zkrátka stěněti připravit takovou činnost,že na demolici bytu nebude mít ani pomyšlení.Přeju hodně štěstí.

Vaše odpověď