| Autor |
Zpráva |
emm13
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2014 20:50
- Nahlásit
Dobrý den. Už nějakou dobu usiluji já i moje rodina o koupi pejska, ale stále si nějak nemůžu vybrat. Je mi sedmnáct a psa bych měla převážně na starost já, tudíž jsem začátečník. V naší rodině jsem zažila pouze americkou akitu, ale bohužel jsem s ní vyrůstala, tudíž možnost s ní pracovat jsem neměla. Dostala jsem podmínku, aby byl pes malé, nebo i střední velikosti. Jinak, pokusím se 'poprat' se vším, školu mám tak do tří, zbytek dne bych se psovi věnovala, plus ještě víkendy. Oba rodiče jsou doma kolem dvanácté. Máme dvorek s menší zahradou. Nějaký ten sport plánuji jen rekreačně, jelikož začínám. Pes by tedy měl být zvyklý na pobyt venku. Prostě a jednoduše sháním parťáka a nejlepšího přítele, kterého by zvládl i začátečník. Předem děkuji za nějaké tipy Snad jsem nic důležitého nevynechala. PS: Plemenům typu jorkšír, čivava a labrador se raději vyhýbám, neberte to prosím zle
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2014 22:20
- Nahlásit
emm13
Tak měla bys asi ještě dodat jaký typ psa se ti líbí, přece jen člověk si nekoupí plemeno, které se mu vyloženě nelíbí a taky jestli ten pes bude venku i bydlet.
|
emm13
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2014 23:27
- Nahlásit
Zas tolik na vzhledu nelpím, jen mám ráda, když to není plemeno až příliš oblíbené, co na ulici potkávám docela dost často... A ano, venku by bydlet měl.
|
birma
Člen |
# Zasláno: 14 Čen 2014 23:36
- Nahlásit
emm13
co třeba choďák?
Jen bych být tebou zvážila, kolik času budeš mít po škole, jestli plánuješ vysokou a kde a další věci. Zrovna v tomhle věku mi to pořízení psa nepřijde úplně nejšťastnější, protože člověk vůbec netuší, co a jak bude dál, kde bude žít a kolik bude mít času (psa jsem si pořizovala taky v sedmnácti, tak vím, co všechno jsem pak musela řešit )
|
emm13
Člen |
# Zasláno: 16 Čen 2014 10:28
- Nahlásit
Ten by nebyl špatný