| Autor |
Zpráva |
Kokrčech
Člen |
# Zasláno: 16 Led 2014 17:05
- Nahlásit
Dobrý den,
Chtěl bych psa střední velikosti = v kohoutku nejméně 35 cm do městského bytu 3+kk. Společníka s PP.
Na psa mám alespoň 6 hodin denně, je možno chodit na procházky dlouhé tak 5 km.
Jsem se psy začátečník, ale máme tu dobrý cvičák. Peněz mám hodně.
Žiji sám a nikdy neplánují rodinu, i přesto by ale pes měl být přátelský k lidem a dětem.
Pes by měl být krátkosrstý, padající chlupy tolik nevadí.
Moc děkuji za odpovědi, Kokrčech
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 16 Led 2014 18:45
- Nahlásit
Kokrčech
No je tak z fleku mě napadá třeba boxer, český strakatý, krátkorstá kolie. Spíš taky nahoď jaký pes se ti líbí, krátkorstých psů jsou mraky. A je ti doufám jasný, že krátký chlupy se uklízejí mnoooohem hůř než dlouhý, teda spíš že na rozdíl od těch delších jsou v podstatě neukliditelný.
|
lamalucni
Člen |
# Zasláno: 16 Led 2014 18:47
- Nahlásit
Kokrčech
Já bych do výběru přihodila ještě labradora. A pokud máš rád velké výzvy a bavilo by tě dát si tu práci a naučit zdrhacího psa nezdrhat, tak bígla
|
ssshhhhh
Člen |
# Zasláno: 16 Led 2014 18:50
- Nahlásit
Maya
krátký chlupy se uklízejí mnoooohem hůř než dlouhý, teda spíš že na rozdíl od těch delších jsou v podstatě neukliditelný.
přesně!
lamalucni
naučit zdrhacího psa nezdrhat, tak bígla
|
Kokrčech
Člen |
# Zasláno: 16 Led 2014 18:50
- Nahlásit
Maya
Tak moje oblíbená barva je bílá, takže by ten pes měl mít na sobě bílou barvu.
lamalucni
Labradora nechci, protože já radši psy, co nejsou superpopulární a to labík je
O bíglovi budu uvažovat.
|
ssshhhhh
Člen |
# Zasláno: 16 Led 2014 18:52
- Nahlásit
já bych byla pro tu krátkosrstou kolii Krásná, cvičitelná, elegantní a bílou má na sobě taky.
|
birma
Člen |
# Zasláno: 16 Led 2014 18:56
- Nahlásit