Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Štěňata a štěňátka / Koupě štěněte
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
jitus
Člen
# Zasláno: 7 Čen 2013 21:13
- Nahlásit

Ahoj myslíte že je na psa málo času když:
7:30 odcházíme z domu(předtím bych psa vyvenčila)
14:45 přijdu domů
17:00 odjíždím na trénink(pondělí, úterý, čtvrtek)
19:45 se vracím
když bych se ty časy mezi strávila s pejskem.
A když už by to stačilo jaké plemeno psa by se hodilo?
Byl by po celý rok na zahradě a lepší by bylo malé až střední plemeno.

jitus
Člen
# Zasláno: 7 Čen 2013 21:24
- Nahlásit

Prosím pokuste se aspoň trochu mi poradit se psi jsem úplný začátečník

birma
Člen
# Zasláno: 7 Čen 2013 21:30
- Nahlásit

jitus
takhle by to i stačilo, ale uvědom si, že asi nebudeš mít stejně času i za 5, 10 nebo 15 let. Taky potřebuješ odpočívat, jíst, bavit se... Přijde mi nereálná představa, že bys byla akorát ve škole (??) se psem a na trénincích. Pokud by byl pes v domě, tak by to nebyl problém, protože by byl s tebou v kontaktu i při tvých odpočinkových aktivitách doma. Pokud má být trvale venku, tak si to opravdu pořádně rozmysli a vyber si spíš samostatnějšího psa, kterému nebude samota tolik vadit.
Mám pocit, že holky od špiců psaly, že jsou dost samostatní a pobyt venku s možností hlídat jim vyloženě vyhovuje. Zkus se zeptat na špicím fóru

jitus
Člen
# Zasláno: 7 Čen 2013 21:36
- Nahlásit

jo děkuju moc

kachna_
Člen
# Zasláno: 7 Čen 2013 21:48
- Nahlásit

birma
no ale tipla bych si, že jitus bude ještě dívče školou povinné, upřímně, jak -náctiletou mě teda špic svojí povahou (vyjma veselosti) a vzhledem moc nebral . I když možná malý nebo střední špic...

birma
Člen
# Zasláno: 7 Čen 2013 21:56
- Nahlásit

kachna_
no ale tipla bych si, že jitus bude ještě dívče školou povinné