| Autor |
Zpráva |
Další
|
# Zasláno: 16 Zář 2005 12:09
- Nahlásit
Moc ráda bych si pořídila štěne německého ovčáka, už jednu fenu mám. Ale je pořád sama a to pak doma štěká a kouše věci. a jestli by ji společnost pomohla.
Máme byt 3+1 a chodba je přes den jen ovčandy. ale když sem doma tak chodí po celým bytě.
pak je tady další problém že chodím ještě do školy(studuji) a přijíždim domu kolem 1-4 hodiny. Tak jestli to není moc na štěně.
A ta moje ovčanda někdy neposlechne, ale jen vyjímečně tak jestli se štěně nebude chovat jako ona.
Chtělůa bych vás ještě poprosit jestli byste mi nenapsali nějaké odkazy na nějaké stránky NO. Mužou být klidně i bez PP.
|
sara03
|
# Zasláno: 16 Zář 2005 12:13
- Nahlásit
Ahojky.
Tady se myslím moc radit nedá.Vždy záleží na povaze kažkého jedince.A nezáleží na tom,jestli je to NO,nebo jezevčík,nebo jestli je s PP,nebo ne.
|
Martina
Člen |
# Zasláno: 16 Zář 2005 12:14
- Nahlásit
Další
Jak je stará fena, kterou už doma máš?
|
Další
|
# Zasláno: 16 Zář 2005 12:36
- Nahlásit
sara03
To jistě že nezáleží na pp nebo na rase. to že to muže být klidně i bez pp jsem myslelakvuli těm odkazum, že bych se chtěla podívat na nějaké stránečky.
Martina
Jsou jí 3 roky. A nikdo si sní nechce hrát a proto ji chci pořídit štěně. kamaráda. Já si sní sice hraji ale ona taky potřebuje společnst valstní krve.
|
Martina
Člen |
# Zasláno: 16 Zář 2005 12:48
- Nahlásit
Další
Já nevím, nikdy jsem dva psy neměla, ale aby sis ještě víc než kamaráda pro Tvoji fenku nezavařila. Třeba Ti pak budou štěkat a kousat věci dva pejsani. Píšeš, že někdy i neposlechne. Jestli by třeba nebylo lepší trochu zlepšit výchovu, přece i to štěkání doma se dá odnaučit. Ale zkušenější určitě poradí víc.
|
Maya
|
# Zasláno: 16 Zář 2005 12:50
- Nahlásit
Další
Pokud tě fena poslechne jen výjimečně, tak je to tvoje chyba, žes jí nenaučila poslouchat, takže je jisté, že se štěně bude chovat stejně, taky ho to nenaučíš a zbytek odkouká od feny.
|
Ketrin
Člen |
# Zasláno: 16 Zář 2005 12:55