Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Chov psů, chovatelství / Skus a jeho změny
Autor Zpráva
Zet
Člen
# Zasláno: 2 Bře 2006 11:21
- Nahlásit

Zajímalo by mě, jaké máte zkušenosti se změnami skusu u psů. Především by mě zajímalo v jakém věku se ještě může skus změnit. Myslím si, že je zbytečné sem psát teoretické řeči o tom, kterak rostou čelisti, jaké rozlišujeme skusy a podobně. Ale nebráním se tomu … třebas to někoho ze čtenářů zaujme a poučí Mě konkrétně zajímají postřehy z praxe typu: "měl jsem psa toho a toho plemen, který měl podkus a v šesti měsících se mu skus srovnal na nůžkový" a podobně

Zet
Člen
# Zasláno: 2 Bře 2006 12:22
- Nahlásit

Jsem odborník na vymýšlení témat, na která nikdo nereaguje

Evik
Člen
# Zasláno: 2 Bře 2006 13:58
- Nahlásit

tak jak popisuješ ten "úvodní příklad", tak to nevím - zkušenosti nemám, ale vím o případu, že se psovi narušil skus a zuby mu pak narostly blbě proto, že se s ním jeho majitel už od štěnda příliš tahal o hračky a velkou silou....

dorfa
Člen
# Zasláno: 2 Bře 2006 14:18
- Nahlásit

Evik

ale vím o případu, že se psovi narušil skus a zuby mu pak narostly blbě proto, že se s ním jeho majitel už od štěnda příliš tahal o hračky a velkou silou....
To je jen výmluva.Pokud má pes geneticky daný správný skus, tak žádné tahání o hračky, hadry atd. skus neovlivní.
Je to častá výmluva chovatelů, když majitel štěněte se na svodu či výstavě doví, že jeho pes to nemá v tlamě O.K.
Chovatel začne říkat že vy jste se sním tahal o hračky když měnil zuby? No tak za to můžete vy.Chovatel těžce nese to, že jeho odchovy občas nejsou zrovna standardní.

dorfa
Člen
# Zasláno: 2 Bře 2006 14:22
- Nahlásit

Zet