| Autor |
Zpráva |
Anonymní
|
# Zasláno: 28 Lis 2005 15:29
- Nahlásit
Kdo máte pro svého psa vytápěný venkovní kotec, prosím, podělte se o zkušenosti se stavbou, výrobou, materiály, rozměry... Uvítám veškeré zkušenosti, na co se zaměřit, čeho se vyvarovat, jak používáte apod. a vaše tipy.. Díky.
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2005 15:32
- Nahlásit
Anonymní
až se z práce vrátí můj chlap,dá technický podklady....máme venkovní ubikaci topenou na dobrmany.
|
Evicka
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2005 16:10
- Nahlásit
Taky na tom teď pracujeme, máme takové topné podložky, které se namontují do podlahy, sehnali jsme ale pouze dvě, ale je tam kontakt na výrobce, tak na to kouknu.Jo a anonyme, pokud to chceš pro jednoho psa, tak je to fajn, snad se vlezeš do nějaké přijatelné cenové relace, ale u nás se staví osm kotců a už to sežralo desítky tisíc korun a to jsme si všechno svařili sami, myslím tím železo.
|
Sali
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2005 16:14
- Nahlásit
Evicka
my normálně použili do zděný boudy podlahový topení...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2005 16:17
- Nahlásit
Sali
to me fakt zajima.
mate od kotle, ktery predpokladam ze je v baraku normalne natazeny trubky do boudy a udelany klasicky podlahovy topeni jako doma? cim mate ty trubky prikryty? jenom vybetonovano nebo na betone neco polozeny?
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2005 16:22
- Nahlásit
Jirikovo
Ne, normálně pod kotcama rozdělávají oheň. Podlahy kotců jsou pobyty ohňuvzdornou deskou a celé kotce stojí na ohňuvzdorných nožičkách. Ten oheň má výborné termoschopnosti, akorát se musí často přikládat a psi v kotcích mají obvykle teplou vodu, která jim moc nechutná, tak se musí často měnit. Jinak je to naprosto splňující svůj účel.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2005 16:23
- Nahlásit
Garfield
jestli to anonymni opet nepochopi jako zert, tak mas toho jeho uskvareneho psa na svedomi ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2005 16:30
- Nahlásit
Jirikovo
...má to jen jednu nevýhodu, že pak v baráku na dlažbě mrznou. Je dobré mít všude koberce nebo alespoň parkety či plovoučku. Ta trošku připomíná teplo kotce.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2005 16:35
- Nahlásit
Garfield
... a nechapave vrti hlavou, jak ti hloupi dvounozci muzou zit v tak studenem prostredi ...
|
Tchor
Člen |
# Zasláno: 28 Lis 2005 18:51 - Změnil/a: Tchor
- Nahlásit
Jirikovo
Ne. v boude je normalni polystyrenem izolovana betonova podlaha na ni elektricka topna rohoz (150W) a dlazba, termostat je umistenej v zadu v boude. steny boudy jsou postaveny z 5cm ytongu a izolovany zase polystyrenem, strop je z drevenych desek potazernych ze zhora kobercem. i v mrazech to tam v pohode udrzi cca 20 stupnu. Bouda je velka cca 140cm x 120cm x60cm.
|
Anonymní
|
# Zasláno: 29 Lis 2005 09:24
- Nahlásit
Dekuji za vsechny ohlasy. Zajima me zejmena izolace podlahy - pro pripad, ze by se stenata vycurala v kotci apod... Mate nekdo zkusenost s vytapenim shora? Dale - vy mate v kotci vytapenou pouze boudu?
|
Evicka
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 10:41
- Nahlásit
Sali, víš že už jsem psala, že kotce nejsou na zemi, ale zvýšené, konstrukce je železná, podlahy dřevěné, takže my musíme volit vytápění bezpečnou elektrikou. Jo, ale musím se přiznat, že jsem se zapomněla podívat na výrobce podložek. Napravím to. Je zbytečné vytápět celý kotec ani si to nedokážu dost dobře představit, jak by to bylo. Bouda úplně postačí, pes si tam vleze a tam se ohřeje.Jinak od podlahy taky izolujeme polystyrenem, taky stěny boudy.Zvýšené kotce se nám osvědčily především z důvodu čištění, nevyskytují se pod nimi nežádoucí hlodavci, není jim od podlahy taková zima, dřevo sice vyžaduje větší údržbu, ale jsme s tím spokojeni.
|
monika
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 10:45
- Nahlásit
nemáte foto kotce?jen tak pro inspiraci.
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:36
- Nahlásit
My jsme to, myslím, docela vychytali. Pes má podlahu betonovou, na ní natažený lino (pro izolaci) a na tom mu leží látkovej pelech. No a vedle toho pelechu je taková kovová žebrová konstrukce, něco jako radiátor, a tím pořád koluje vařící voda a je to napojený na ústřední topení. Nevím, jak to mají vychytaný dál (asi to vede někam do brněnských tepláren nebo tak), ale je to bezpečný, lze to regulovat a kdyby měl Gaf náhodou štěňata a ta se počůrala, tak se nemusíme bát, protože by je teoreticky el. proud zranit neměl. Leda by to prokousali a opařila je ta pára uvnitř. Ale to máte se vším, že, co kdyby?
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:39
- Nahlásit
Garfield
tím pořád koluje vařící voda
voda se za beznych podminek vari pri 100 stupnich. nejsem si jist, ze v te kovove konstrukci u vas skutecne koluje varici voda, spise bych rekl, ze se jedna o vodu horkou. ale zkus pevne pritisknout ucho na tento radiator a pokud uslysis, jak to bubla a vre, tak mas samozrejme pravdu, jako vlastne vzdy ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:41
- Nahlásit
V Brně se slovem vařící nemyslí voda ve varu mající 100 °C, ale voda velmi horká. To je slangový výraz "vařící". Já když jsem občas vzácně vařící dívka u sporáku chystající lahodnou večeři, taky ke mě nikdo nepřikládá ucho a neposlouchá, jestli mi ta krev v žilách bublá a nestrká mi teploměr do zadku, zda mám 100 °C.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:43
- Nahlásit
Garfield
zrejme ti unika zakladni rozdil mezi slovy varit se a varit ... ale to nevadi, chapu, ze v brnenskem slengu mate pro oboji naprosto stejny vyraz nebot jak varis, tak se ti vari krev v zilach, protoze ti to zrovna moc nejde ... takze bych se nedivil ani tomu teplomeru ...
|
handula
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:54
- Nahlásit
Garfield
Jirikovo
nechci se vám mísit do debaty, ale nemyslela Garfield spíše slovo "vroucí" ne "vařící" ?
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:57 - Změnil/a: Garfield
- Nahlásit
handula
Děkuji Ti, ale nechme toho. Já mu chtěla napřed vysvětlit, že nutno rozlišovat infinitiv slovesa vřít a vařit. Vaříme něco nebo někoho v rodě činném. Vře něco nebo někdo za působení tepla, což by teoreticky mohlo být v rodě trpném, což ale není, neboť takto gramatika jazyka českého neuvažuje.
V Brně prostě jen neexistuje nikdy a nikde vroucí voda, pouze vařící, a to i u mě doma v radiátoru. V Praze mu voda samozřejmě vře.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:58
- Nahlásit
handula
s takovyma pripominkama, kde budes ukazovat na Garfieldovsky typicke chyby klidne do debat vstupuj, at vidi, ze je to skutecnost a ne jen moje zaujatost ...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:59
- Nahlásit
Garfield
prosim prosim, az pojedu do Brna musime se setkat a das mi skoleni v tvem rodnem jazyce, ktery se pouziva v te pravotocive zatacce pri ceste z Prahy do Vidne ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 13:59
- Nahlásit
Přičemž ta pražská vroucí voda by musela mít 100 °C, jinak je jen horká.
Naše brněnská vařící voda ani 100 °C mít nemusí. U nás je vařící i když je horká.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:00
- Nahlásit
Garfield
aspon usetris za energii kdyz si varis caj ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:04 - Změnil/a: Garfield
- Nahlásit
Jirikovo
Zase se pleteš. Já za energii ušetřím zejména protože, nám Garfield předevčířem rozkousal úplně novou krásnou drahou luxusní samočinnou estetickou varnou konvici.
Zabavili jsme mu psí misku a pijeme mu z misky. On venku musí žrát sníh.
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:04
- Nahlásit
Jirikovo
Hele ty provokatére, všichni jsme pochopili, že Garfieldovi jde o to, že v radiátoru má VAŘICÍ vodu (tzn. horkou), kdyby byla voda o 100 stupních tak by byla VROUCÍ, případní VAŘÍCÍ SE!
Prostě já mám taky v tom žebrovaným radiátoru Vařicí vodu (teda když to zrovna není rozbitý - a to je často)...
Používá se to i třeba, to je ale vařicí topení, tzn. horký ne že topení se třese jak bublá...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:05
- Nahlásit
Garfield
Máš štěstí, že je venku sníh... Sára by musela před krámem nasadit výraz mučenýho psa žebrající o kousek chleba, lok vody a malé pohlazení /to jí fakt jde/...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:06
- Nahlásit
Garfield
chudak pes, pristi tyden ma prijit obleva ....
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:07
- Nahlásit
Jandula
vyborne, ja jsem provokater. precti si tuhle diskuzi celou. byla to vazna diskuze o vytapenych kotcich a venkovnich boudach, nez se do toho vlozila varici slecna Garfieldova se svou vrouci vodou v ustrednim topeni a cely to tady znicila a ja jsem provokater ...
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:10
- Nahlásit
Jirikovo
chudak pes, pristi tyden ma prijit obleva ....
No a tak co, tak bude stát pod kopcem a chlemtat stékající (z oblev se odlévající) nevařící vodu tzv. pouliční.
|
Garfield
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:11
- Nahlásit
Jirikovo
nez se do toho vlozila varici slecna Garfieldova se svou vrouci vodou v ustrednim topeni
Prosím, bez těch nepřesností, ta voda je vařící, nikoliv vroucí.
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:12
- Nahlásit
Garfield
pokud bude odkazan na poulicni vodu, tak doufam, ze je natolik ingeligentni, ze si stoupne pred kanal, protoze pokud ne, tak tam bude stat s vyplazenym jazykem docela zbytecne ...
|
Jandula
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:12
- Nahlásit
Jirikovo
nez se do toho vlozila varici slecna Garfieldova se svou vrouci vodou v ustrednim topeni a cely to tady znicila
Ale má v zásadě pravdu, Sára má taky vytápěnou koupelnu tímhle, to se dá použít i do kotce, jenže ty za vším vidíš srandu...
|
Jirikovo
Člen |
# Zasláno: 29 Lis 2005 14:14
- Nahlásit
Jandula
zrejme obe berete svuj byt za venkovni kotec ... to je potom s vama tezky, kdyz nerozeznate byt od kotce ... predpokladam, ze v obcance mate napsany misto trvaly bydliste trvaly kotciste ....
|
stamir
Člen |
# Zasláno: 30 Lis 2005 17:17
- Nahlásit
hmmm... zase hromada prispevku uplne od veci, ach jo.
Ten, kde se tady ptal na vyrobce topných rohoží > zkus napr. http://www.fenixgroup.cz , konkretne
http://www.fenixgroup.cz/index.php?hash=1dd42bb926261c9eae11b8bc111d5c 70&ID_zaznamy=742#ldts
Mam od nich typ LD 12100-163 , 0,6m2 , 100W
K tomu regulace termostatem vykuchanym ze stare lednicky. Ono staci dospelemu kratkosrstemu psovi temperovat na 6-8 stupnu, zbytek si vyhreje sam. Bouda (loznice v boude) zateplena 5cm polysterenem, vnitrni rozmery asi 50x60x40. Podestylka - hodne slamy.
|