| Autor |
Zpráva |
Adela
Člen |
# Zasláno: 9 Lis 2005 14:57
- Nahlásit
Určitě už tady podobné dotazy proběhly, ale já bych to potřebovala trochu rozvinout. Týká se to připuštění. Mé feně bude v únoru 6 let a ještě nikdy nebyla březí ani netrpí na falešnou březost (dobře živená je a dostatek pohybu má taky). V kontaktu s cizými štěňaty se jí ježí srst... Protože teď začala hárat, uvažuji o připuštění, ale mám takový pocit, že ty štěňata chci jenom já Můžete mi, prosím, doporučit, co je pro takovou fenu lepší i s ohledem na její věk? Dá se alespoň trochu určit, zda by se o svoje štěňata starala a nebylo to pro ní stresující? děkuji
|
Petra
Člen |
# Zasláno: 9 Lis 2005 15:01
- Nahlásit
myslím že je na krytí už pozdě, 6let je už docela dost na první štěňátka
|
joli
Člen |
# Zasláno: 9 Lis 2005 15:02
- Nahlásit
Nejsem odborník, ale myslím, že už je moc stará....
|
Ketrin
Člen |
# Zasláno: 9 Lis 2005 15:19
- Nahlásit
Adela
V 6 letech už je pozdě a klidně na to zapomeňte, jednak v tomto věku můžete o prvorodičku přijít, jednak i podle popisovaného chování lze předpokládat, že nebude mít příliš silné mateřské instinkty.
|
iva
Člen |
# Zasláno: 9 Lis 2005 18:17
- Nahlásit
Adela
V tomto věku bych už fenu taky určitě nekryla. Hrozí spousta komplikací zdravotních pro ni, případně v chování ke štěňatům (následně pak komplikace většinou pro chovatele). Fenka by měla být připuštěna tak mezi 2,5 - 3,5 let stáří, taky podle velikosti plemena - malá se kryjí dříve od 2 let), velká plemena pak déle, když plně vyzrají.
|
Adela
Člen |
# Zasláno: 9 Lis 2005 18:31
- Nahlásit
čtyři ze čtyř doporučují nekrýt, bůůů a mám po legraci jasný, že zdraví čubičky je mi přednější, ale chtěla jsem mít po ní potomka, protože je to skvělej pes a dřív jí nakrýt prostě nešlo... jdu se vybrečet
|
Brigitta
|
# Zasláno: 9 Lis 2005 20:02
- Nahlásit
Naše štěndo se narodilo feně, které bylo 13 let. Všichni byly a jsou naprosto v pořádku, tak nevím. Jo, a byly celkem holčičky dvě.
|
Anonymní
|