Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Výchova a výcvik / Máte problémy s chováním pejska?? Napište a ráda p
Autor Zpráva
Ketinka
# Zasláno: 9 Čen 2005 19:39
- Nahlásit

Jsem sice zatím studentka střední školy, ale pejskům se věnuji už od svích 5 let a hrozně ráda je cvičím. Po škole se chci věnovat profesionální kynologii a hrozně ráda pomůžu všem, co by chtěli chování svého miláčka vylepšit. Pokud budete mít zájem, napište. ( SiverovaM@seznam.cz)

Anonymní
# Zasláno: 10 Čen 2005 18:39
- Nahlásit

chápu tvé nadšení ale zprominutim už jen to že jsi schopná napsat že se pejskum věnuješ od svých pěti let zní směšně - v tý době tě pejsci totiž brali jako poslední článek řetězu v hierarchii smečky... takže se spíš věnovali oni tobě. no snad až budeš mít nějaký skutečný zkušenosti...nebo napiš jaký už máš, to že cvičíš pejsky ráda je sice pěkný ale jaksi nedostačující a navíc by to mohl napsat každej druhej pejskař.

Anonymní
# Zasláno: 10 Čen 2005 18:56
- Nahlásit

Dobrý den ,jmenuji se Veronika a vlastním fenku Kačenku a mám s ní problémy sem tam poslechne a když to potřebuji kašle na mé poveli a d´elá si co chce .Prosím pomozte mi děkuji a můj e-mail je Foglarofka@seznam.cz

malika
# Zasláno: 10 Čen 2005 18:58
- Nahlásit

zajdi s ní na cvičák a zeptej se odborníků

Šárka
# Zasláno: 10 Čen 2005 20:28
- Nahlásit

ty anonimní chápu tvoji reakci,ale i pro těch 50% (jak píšeš) by její rady mohly pomoci.jsem spíš názoru,že pomáhat se má.

malika
# Zasláno: 10 Čen 2005 20:39
- Nahlásit

ale pomoct může jen člověk kterej je v problematice trochu kovanej. tohle je opravdu jak zeptat se kolemjdoucího... anonym dobře uved že by měla napsat jaký má zkušenosti. ono mít pejsky ráda fakt nestačí... ale pomáhat se všeobecně určitě má

Veronika
# Zasláno: 10 Čen 2005 20:43
- Nahlásit