Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Výchova a výcvik / překusování aportu
Autor Zpráva
Denisa
# Zasláno: 9 Čen 2005 11:27
- Nahlásit

S aportem jsme začínali hravě, přetahování, blbnutí, s uzlem, balonkem, pešíkem... už umí celý aport, s předsednutím, pusť, k noze... sice to úplně předpisově jak u IPO na zkouškách není, ale nacvičujeme... no a po těchto aportkách jsem ji začala zvykat na činku, tu nosila, běhala s ní, lehni, sedni, hop přes kládu atd., nepřekusovala ji... teď když zkoušíme aport jakože předpisově, tak když předsedne, tak překusuje, ale fest teda! Samozřejmě, že to budu řešit na cvičáku, snad mi něco poradí, ale chci se zeptat i tady těch co cvičí jaký jsou možný metody nápravy?!?!? Psice je boxerka, bude mít 2 roky a já jsem totální začátečník!Ještě - o aport vždy zájem měla, ale spíš se přetahovat, nosit to až mě do ruky nechtěla, musela jsem ji přinutit, spíš by se chtěla honit, nechtěla to moc vydat a teď ta dřevěná činka ji zajímá, ale není jí moc příjemná v tlamě asi taky, anebo jí to připomíná klacky, který ráda drtí, nevím... Pešek nebo balónek nikdy nepustila sama od sebe, má hodně vyvinutej kořistnickej pud, co si ukořistí už nepustí, činku párkrát jo, vyplivla ji. Díky za názory co s tím.

Mek
Člen
# Zasláno: 9 Čen 2005 15:23
- Nahlásit

tak jí obal aportek v místech kde ho nosí kůží.

Ketrin
Člen
# Zasláno: 13 Čen 2005 09:30
- Nahlásit

Já sice dělám lovecký výcvik, ale to snad nevadí... Když mi pes asi v 9-10 měs. měl tendence nadhazovat a překusovat aport (činku), tak jsem mu dala těžší.
A hlavně, ale to asi určitě víš, musíš mít extra pomůcky a povely na práci a extra pomůcky a povely na hru. Aby si to psina nepletla a neblbla, když má pracovat.

Vaše odpověď

vypnout *Co to je?

» Uživatelské jméno:   Heslo:   (Zapomenuté heslo?) 

Zobrazit smajlíky ;-) Vypnout smajlíky

miniBB forum software © 2001-2026

Zásady ochrany osobních údajů