| Autor |
Zpráva |
klokan
Člen |
# Zasláno: 8 Dub 2015 19:51
- Nahlásit
Ahojte,
chceme si s přítelem pořizovat pejska a nejvíc se nám oběma líbí zrovna australský ovčák, ale nejsme si jistí jestli by jsme toto plemeno zvládli. A nechceme aby se u nás doma zbytečně trápil. Bydlíme v bytě v 7. patře a nevíme jestli by to bylo pro pejska vhodné. Ještě k tomu přítel pracuje na směny a já studuji. I když jen dvakrát do týdne. Samozřejmě jak bych byla doma tak by jsem se mu na plno věnovala (procházky, logické hry atd.), a každý víkend by se jelo na velký výlet, kde by mohl volně pobíhat a hrát si s jinými psy. ale nevíme jestli to bude stačit. Mohl by jste nám někdo poradit zda pořizovat či ne??
Děkuji
|
Fajka
Člen |
# Zasláno: 8 Dub 2015 20:11 - Změnil/a: Fajka
- Nahlásit
klokan
Mohl by jste nám někdo poradit zda pořizovat či ne
stejně si to budete muset rozhodnout vy... jen vy víte jak moc času máte a kolik jste schopni psu věnovat a jak moc aktivní jste. Australani jsou hodně aktivní a tak vyžadují aktivní páníčky ...
Připravte se na to, že australáci jsou hodně akční (obejít park a sídliště mu během týdnu určitě stačit nebude) a například ten můj je hodně hodně hodně moc upovídaný (ještě že bydlíme domě protože v bytovce by nás lidi asi umlátili), můj je velký hlídač a taky je hodně chlupatý a je z něj opravdu velké množství chlupů...
|
klokan
Člen |
# Zasláno: 8 Dub 2015 20:38
- Nahlásit
to je jasné... jen chceme zjistit nějaké info od lidí kteří je mají času bude docela hodně a s tím sídlištěm mi je jasné že to stačit nebude frisbee, tenisáky, poslušnost a běhání ve vodě to všechno bude jen se bojíme toho že bude potřebovat nějakou náročnější činnost jako agility nebo něco takového a taky jestli vydrží pár hodin sám doma než se jeden z nás vrátí domů ... se štěkáním snad taky v bytě nebude problém u nás v baráku má psa snad každý takže se na štěkot jsou všichni zvyklí s chlupama taky počítáme... jednou do týdně vykartáčovat a v průběhu línání 2x do týdne )
|
Fajka