| Autor |
Zpráva |
Kristýn24
Člen |
# Zasláno: 16 Kvě 2013 22:46
- Nahlásit
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jsem začátečník a v únoru jsem si pořídila Němec.ovčáka pejska.Měl 3 měsíce a dle toho co jsem viděla a slyšela, byl absolutně podvyživenej, neustále měl hlad a byl dost zanedbanej, dnes už má téměř půl roku a dostala jsem ho z toho snad dobrým krmivem,granule a maso z konzervy, občas vařené prasečí nožky atd. Zezačátku mi nechtěl vůbec jíst,pač byl zvyklý na rohlíky s vývarem. :-/ všechno vyblinkal jen rýži s ovesn.vločkama ne, tak sem ho postupně zvykala na granule a maso.Mám otázku dnes měří 43 cm, a váží 17náct kg, jestli je to normální váha i výška nebo je to málo, přijde mi že má oproti tělu malou hlavu, jinak je jako ostatní ouška mu pěkně stojí a nemá žádné potíže.Mám jen strach aby nezakrněl a nebyl malý,na to že je to pes.nebo neměl něco dostatečně vyvinutého když ho původně jeho majitelka krmila takovým hnusem jako jsou rohlíky apod. fena na tom byla také docela zle...
A ještě jeden dotaz, zda můžeme v půl roce začít dělat Agility, je strašně učenlivej a bystrej. ale bylo nám řečeno že je ještě mladý, se mi to moc nezdá abych ho pak v roce něco naučila...
děkuji
|
birma
Člen |
# Zasláno: 16 Kvě 2013 22:51
- Nahlásit
Kristýn24
s první částí ti neporadím. Ad agility - určitě můžete, jen zatím bez skoček, abys mu nepřetěžovala klouby. A dej si pozor při výběru výcvikáře
abych ho pak v roce něco naučila...
učit ho něco novýho můžeš i až mu bude deset
|
Kristýn24
Člen |
# Zasláno: 16 Kvě 2013 23:00
- Nahlásit
Dobře, děkuji mockrát.
Škoda že nemůžem k myslivcům.. strašně rád se potápí, a leze do malejch tmavejch skruží, vůbec se nebojí a když jsme venku furt kouká a něco čuje, jen ještě něco když vidí zajíce nebo srnku zdrhne a neposlechne, jinak vždycky na slovo, co s tím?