Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Výchova a výcvik / Můj pes stále čůrá doma
Autor Zpráva
Šárula
# Zasláno: 28 Srp 2005 21:37
- Nahlásit

Ahoj lidi,mám starosti se svým mopsíkem,který čůrá stále doma.Je mu už 11 měsíců,má období kdy doma nic nevyvede,ale to trvá tak max. 3 týdny a po té opět přejde k taktice čůrání doma,Je jedno zda je doma sám 3 nebo10 hodin,udělá to vždy nedávno to bylo i po15 min co jsem se zavřela do koupelny kam ho beru vždy sebou.Dělá to ze vzteku?Nepomáhá nic,domluvy,výprask odměny venku,zapnuté radio když je sám...jsem bezradná.Už je dost veliký na to aby uměl vydržet,když jsem doma není s ním žadný problém.Díky za pomoc všem

Hafina
Člen
# Zasláno: 29 Srp 2005 09:39
- Nahlásit

No asi ti moc neporadím, jsem totální začátečník, ale ten náš (7 měsíců) čůrá doma (a to zásadně na koberec v obýváku), když je naštvanej, že jsme mu něco nedovolili. Třeba chce jít na balkon, nikdo ho tam nechce pustit, tak prostě udělá loužičku a s hrdostí odkráčí.

Sara03
# Zasláno: 29 Srp 2005 09:47
- Nahlásit

Ahojky,asi se mu samotnému doma nelíbí.Náš pesan roztahá všechno oblečení.Je zajímavé,že vždy ale jen oblečení jednoho člena jeho smečky.Nevím,podle čeho se řídí.Kamarádka má bišonka a má stejný problém jako Ty.Ta menší plemena dokáží být asi víc tvrdohlavá.Jsou to pokojový hafánci a byli po generace zvyklí na rozmazlování.Tak nějaký ten gen podědil i tvůj drobek.A je možné,že si také značí své území.Nepoužíváš moc silné čistící prostředky?Je také možné,že se v bytě"necítí"tak,jak by chtěl.Tak to provádí takhle.Ale je to jen moje dedukce.Když se vžiju do jeho kůže.Ale,když nic neudělá,když jsi doma,tak to nevím.

sarula
Člen
# Zasláno: 29 Srp 2005 21:43
- Nahlásit