Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Pomoc psům v nouzi / Nalezený pes
Autor Zpráva
MaggieM
Člen
# Zasláno: 9 Dub 2009 08:51
- Nahlásit

Hezké ráno, včera večer jsem našla u stromu na těsno uvázaného psa, je dost vyhublý a samé klíště, ale přesto jsem ho vzala domů. Ale, máme už dva velké psy a třetího mít nemůžeme, já navíc studuji na VŠ, takže bych se o něj starat nemohla a mamka to odmítá, navíc mě to přivedlo do těžké rodinné situace, kdy kvůli tomu psovi se mnou nikdo doma nemluví, ale přesto ho do útulku dovést nechci.
Za chvilku přidám i foto, ale: je to pes, ne fenka, je mladý, typuju tak 1 - 2 roky, může mít cca 50cm. Vypadá jako hovawart či retrívr, je strašně moc hodný, opravdu moc a pořád se chce mazlit. Jsme z Libereckého kraje - Semily, pokud byste měli zájem, piště co nejdříve na mail či volejte 732419240, ale opravdu jen vážní zájemci.

Zkopírováno z i fauny. Foto je tam také, akorát ho bohužel neumím vložit

Eimy
Člen
# Zasláno: 9 Dub 2009 08:56 - Změnil/a: Eimy
- Nahlásit

tak fotky jsou tady

nadidlo
Člen
# Zasláno: 9 Dub 2009 09:02
- Nahlásit

Já bych se tedy na útulek obrátil. Klidně můžeš mít psa u sebe, budou jedině rádi, že jim nezabere místo v kotci, ale určitě pomůžou s hledáním nového majitele.
Ale pakliže se o psa nemůžeš starat, tak tam bude mít apoň nějakou péči. Navíc se vyhneš nepříjemné situaci v rodině.
Ty jsi psa našla a pomohla mu, víc udělat nemůžeš a v i v útulku se bude mít lépe než kdyby zůstal přivázán u stromu.

Eimy
Člen
# Zasláno: 9 Dub 2009 09:03
- Nahlásit

nadidlo
já myslim, že člověk od kterýho ten inzerát je si to tady nepřečte... je to inzerat z ifauny... Takže tady se asi neukáže...

StaHi
Člen
# Zasláno: 9 Dub 2009 09:04 - Změnil/a: StaHi
- Nahlásit

nadidlo
Zkopírováno z i fauny
radu asi smeruj spis na ifaunu

Eimy
platis pivo!

nadidlo
Člen
# Zasláno: 9 Dub 2009 09:04 - Změnil/a: nadidlo
- Nahlásit