| Autor |
Zpráva |
nefritt
Člen |
# Zasláno: 4 Kvě 2010 10:53
- Nahlásit
Mám furminátor velikost M kdyby měl někdo zájem.
|
Tami
Člen |
# Zasláno: 10 Kvě 2010 20:50
- Nahlásit
nefritt
Chtěla bych ho pro drsnosrstého jezevčíka - neznám velikosti - šlo by to s ním? A cena?
|
pawLINka
Člen |
# Zasláno: 11 Kvě 2010 16:28
- Nahlásit
Tami
Hrubosrstý jezevčík se trimuje pokud se nepletu - není teda furminátor zbytečný?
|
Tami
Člen |
# Zasláno: 12 Kvě 2010 00:03
- Nahlásit
vím že se trimuje, trimuje se trimovacím hřebenem, což je docela náročné, myslela jsem jestli by to nešlo tímhle lépe.
|
pawLINka
Člen |
# Zasláno: 12 Kvě 2010 08:10
- Nahlásit
Tami
Ještě furminátor doma nemám, ale co vím, tak právě chlupy netrhá ani neřeže, jen prostě vyčesává... Proto mi přijde na psa, který se trimuje, zbytečný.
Ale nejsem odborník na jozefčíky.
|
Fifi
Člen |
# Zasláno: 12 Kvě 2010 14:33
- Nahlásit
Tami
trimuje se trimovacím hřebenem, což je docela náročné, myslela jsem jestli by to nešlo tímhle lépe.
Mam trimovaci plemeno terieri. Nekolik druhu trimovacich nozu a hrabicek + furminator - ten ti nevyresi trimovani, to budes muset tak jako tak, ale pomuze psa zbavit podsady. Cilize jako ti usetri kousek prace pred vlastnim trimovanim.
|
nefritt
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2010 07:17
- Nahlásit
Takže protože zájemce o furminátor se už neozval, je stále k dispozici vel M cena 350 + poštovné,- Při platbě předem pošlu doporučeně a tam se samo cena poštovného snižuje.
|
Lucias
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2010 08:13
- Nahlásit
nefritt
Ahoj. Jsem tu sice nová, ale jak to tak čtu, docela vážně o pořízení uvažuju. Mám doma BOM a FCR, tak by i ten medium byl asi akorát, ne? Tak já se teda nejspíš hlásím jako zájemce
|
malinka
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2010 08:32
- Nahlásit
Lucias
U Davídkojc na fóře jsme měli tuhle tabulku.
TERMINÁTOR:
S - do 12kg
M - 12-23
L nad 23
|
Lucias
Člen |
# Zasláno: 14 Kvě 2010 09:01
- Nahlásit
malinka