| Autor |
Zpráva |
impact
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:35
- Nahlásit
Dvě mouchy jednou ranou. I když Moucha by taky nebyla špatná. Nejjednodušší způsob, jak kejhalkám zavřít klapačku, bude to zveřejnit. Takže bych ráda napsala článek do časáku, zaměřený na tuhle tématiku.
Ne, opravdu se nemám za co stydět. Sama v sobě to mám vyřešené, vím, jak takovým situacím předcházet a ráda bych, aby se o tom dozvědělo co nejvíce lidí. Aby se poučili z mých chyb.
Uvítám samozřejmě zkušenosti dalších a dalších lidí. Ne zkušenosti jako takové, protože ty už stejně znám, ale krátké příběhy, v kostce hozeno, co se stalo, které byste byli ochotni/ochotny zveřejnit. Vím, že je vás/nás tu nemálo.
Kdyžtak mejlem alfakojetin(a)canisterapie.net .
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:37
- Nahlásit
impact
A co třeba článek na téma Důvody chovu více útulkových psů najednou...?
|
impact
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:40
- Nahlásit
jbat
Napiš. Rozhodně ti v tom nehodlám bránit.
Co budu psát já, se svobodně rozhodnu sama.
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:42
- Nahlásit
jbat
A co třeba článek na téma Důvody chovu více útulkových psů najednou...?
No to si tak jednoho vezmeš, protože je ti ho líto...druhého ti někdo v noci uváže k bráně...u třetího majitel vyhrožuje "vemte si ho, nebo ho uvážu v lese...", dvě akity zdědíš...a máš jich sedmnáct ani nevíš jak
impact
Ne zkušenosti jako takové, protože ty už stejně znám, ale krátké příběhy, v kostce hozeno, co se stalo, které byste byli ochotni/ochotny zveřejnit. Vím, že je vás/nás tu nemálo.
Odděluju, odděluju a odděluju. Je to vopruz, ale jinou cestu nevidím
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:45
- Nahlásit
Biluška
No to si tak jednoho vezmeš, protože je ti ho líto...druhého ti někdo v noci uváže k bráně...u třetího majitel vyhrožuje "vemte si ho, nebo ho uvážu v lese...", dvě akity zdědíš...a máš jich sedmnáct ani nevíš jak
)))
Však je mi to jasné (teda ne že bych to měla stejně), to já jen tak, že by třeba mělo cenu se zmínit i o tom, že být dobroděj je super, ale nikdy by to nemělo být za cenu dyskomfortu psůch.
Což nemyslím nijak osobně, jen aby lidi, kor lamy, o tom trochu zapřemýšleli. jako že nenavádět je tímto směrem...
|
impact
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:45
- Nahlásit
Biluška
Tak s tvým komentářem počítám.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:47
- Nahlásit
jbat
že by třeba mělo cenu se zmínit i o tom, že být dobroděj je super, ale nikdy by to nemělo být za cenu dyskomfortu psůch.
Jo, tak tohle každopádně padne. Tomu věř.
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:48
- Nahlásit
impact
Jo, tak tohle každopádně padne. Tomu věř.
ouký douký.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:51
- Nahlásit
jbat
Protože to je ten důvod, proč se to stane. Že se našlape moc psůch do jednoho prostoru a když je čék debil, zaplatí cenu nejvyšší..
|
jbat
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 17:59
- Nahlásit
impact
no fšak právě, ale když pominu tebe a Biluši, tak takhle sběratelsky se často chovaj lidi, co o psech ví ale úplný houno, ale maj "dobré srdce" a neštěstí je na světě.
tak když budeš šířit osvětu, tak super.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 18:01
- Nahlásit
jbat
Nevím, jak Biluše, ale já teda zcela veřejně říkám, že kdybych nebyla naprosto debilní kráva, tak se to nestalo. A taky si myslím, že tam bylo "dobré srdce" poněkud silnější, než zdravý rozum. O to horší byl samozřejmě pád na držku.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 18:03
- Nahlásit
Ale jak řekl klasik:
I pád na hubu je pohyb kupředu.
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 18:45
- Nahlásit
jbat
tak u nás to třá těžce dyskomfortní je díky akitám. Mám z toho šílené nervy, pořád se bojím, že se něco stane (a ono se stane, páč tak dlouho se chodí se džbánem....). Ale co mám dělat? Uvázat je v lese? Nebo odvézt na injekci za stošede? Pak se taky budu tlouct do hlavy a říkat "že kdybych nebyla naprosto debilní kráva, tak se to nestalo."
Na frontě Bela-Geta to taky dost vře, ale není to tak drsné jako Akity versus zbytek světa.
|
Vero
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 19:55
- Nahlásit
impact
Co se u tebe stalo? Porvaly se nudle a nějak blbě to dopadlo?
|
Hipík a Tonička a Rozinka
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 20:03
- Nahlásit
impact
Ahoj , dám stručnej text dohromady a pošlu do 2 dnů mailem. Stačí to tak?
Opakovat tady nebudu to, co už jsem napsala v samostatném tématu...
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 20:08
- Nahlásit
Já jsem tedy neměla žádné velké problémy. Pes příchozí z útulku bravurně lavíroval a domácí feny sice kalily vodu, ale doopravdy se prát nechtěly. Takže u nás proběhlo začlenění útulkáče naprosto v klidu. Ale mám vlastně jen jednoho z útulku, ačkoliv starší fena je taky vyhozená z domova, ale ještě jako štěně.
Mě by zajímalo, od kolika kousků už to začíná být nebezpečné.
|
Hipík a Tonička a Rozinka
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 20:18
- Nahlásit
Vlčáčková
Mě by zajímalo, od kolika kousků už to začíná být nebezpečné
No, já nevím, jestli se to tak dá říct... Kdybych měla jen starou (naprosto nekonfliktní) Toničku a přišla k nám za stejných okolností labilnější Žofka, je dost pravděpodobné, že by Tonku stejně napadla...
Takže to můžou být klidně jen 2 psi...
|
impact
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 20:23
- Nahlásit
Vero
Bohužel, ano.
Psíček
Chov v tomto případě nebylo myšleno rozmnožování, alébrž držení takových psů.
Hipík a Tonička a Rozinka
Jojo, super.
Vlčáčková
Mě by zajímalo, od kolika kousků už to začíná být nebezpečné.
Podle mne to nejde říct.. Můžou se ti dva zabít hned, může ti pět žít na hromádce šťastně až do smrti. Přirozené samozřejmě..
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 20:28
- Nahlásit
Vlčáčková
Mě by zajímalo, od kolika kousků už to začíná být nebezpečné.
Geta se nesnese s fenama. Snese se s jakýmkoliv počtem psů. Čili kombinace Geta+ jedna fena je špatná. Kombinace Geta a čtyřicet psů je v pohodě....
Akity a cokoliv jiného živého je špatně. Čtrnáct zbývajících saních hlav je v pohodě spolu a maximálně se občas poškorpí na téma "ten tenisák je můj, já ho viděl dřív"
|
Vero
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 20:46
- Nahlásit
impact
Já skoro žila v implicitním dojmu, že mikropsi se zrovna nepozabíjej...
Ale on teriér asi vlastně ani není malej pes, co...
Kdyžtak hoď odkaz, kde o tom (na)píšeš.
|
Biluška
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 20:54
- Nahlásit
Vero
Já skoro žila v implicitním dojmu, že mikropsi se zrovna nepozabíjej...
Ale on teriér asi vlastně ani není malej pes, co...
Jsem zrovna o víkendu slyšela o šeltiích, které zabily jinou šeltii
|
impact
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 20:55
- Nahlásit
Vero
No, mne by to taky nenapadlo...
Jinak essi to vyjde, tak spíš v časáku. Ale určitě dám vědět.
|
Vero
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 20:56
- Nahlásit
Biluška
Jsem zrovna o víkendu slyšela o šeltiích, které zabily jinou šeltii
Tý vole...
|
Vero
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 20:58
- Nahlásit
impact
Jinak essi to vyjde, tak spíš v časáku. Ale určitě dám vědět.
Dej. A kdyby to náhodou nevyšlo, aspoň to zkopči sem.
|
Vero
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:08
- Nahlásit
Psíček
Ty seš taky nezaměstnanej?
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:16
- Nahlásit
Hipík a Tonička a Rozinka
Biluška
impact
No, právě. Nevypozorovala jsem nic, co by mě varovalo, že víc psů už ne. V podstatě moje obava vychází jen z toho, že dostávám zprávy z okolí, že se prostě jednou při větším počtu něco stalo. Moje smečička je taková dost nekonfliktní, ačkoliv Astřička se mi napasovala do šéfa a občas mám chuť jí dát přes držku, když důležitě leží stranou, dělá špičatý oči, tváří se velmi nasraně a ostřížím zrakem sleduje Vlčáčka, jestli na něho náhodou nemá vrčet, což si tedy moc nedovoluje (v mojí přítomnosti).
Nejsem si ale jistá, jestli by se vztahy nezačaly hrotit při více psech, kdyby se tam vyskytl nějaký chytlavý, který by Astřičce poskytl oporu.
A taky mám strach, aby se nezasmečkovali noví psi proti staré a nemocné Bekynce.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:18 - Změnil/a: Vlčáčková
- Nahlásit
Biluška
Slyšela jsem od chovatelky, že se při hárání 3 feny šeltičky vrhly na jednu, když je trošičku prudila, a pokousaly jí, že umřela po cestě k veterináři.
|
impact
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:19
- Nahlásit
Vlčáčková
Nejsem si ale jistá, jestli by se vztahy nezačaly hrotit při více psech, kdyby se tam vyskytl nějaký chytlavý, který by Astřičce poskytl oporu.
To prostě nezjistíš.. Teda zjistíš. Třeba měsíc poté, co ho budeš mít doma. Uvidíš, jak se chová, novej se rozkouká a začne přemýšlet, kam by se jako dostal. A pak se to buď zvládne a nebo nezvládne. S tou Bekynkou by to bylo stejné..
Já jsme přesvědčená o tom, že kdybych nedovedla tu čůzu Rozáru, tak se nikdy nic nestalo. Moje holky jsou moc hodný, a byly moc hodný i na Atku.
|
Vlčáčková
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:33
- Nahlásit
impact
No a proto jsem si vzala menšího. Aby ho holky zvládly, kdyby prudil.
Máš Rozáru ještě?
|
impact
Člen |
# Zasláno: 4 Dub 2011 21:34
- Nahlásit
Vlčáčková
Ne, Rozára je tady ob dvě ulice u jedné paní.
Ale nutno podotknout, že to nebyl pes, který tu měl zůstat. Záměr byl ji vytáhnout z útulku a udat do nové rodiny.
|