Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Veterina, o zdraví i nemocech psů / nanuk míša
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
worick
Člen
# Zasláno: 2 Říj 2009 11:11
- Nahlásit

moll
ha, ha, já jsem taky amatér - teda v kontaktu s medvědem (naštěstí ) Taky se mohl onen dotyčný připlazit odněkud z lesa po bůhví jaké době....
Strejda
Aha, do Rumunska nechodit! A to jsem onehdá koukala na nějaký cestopis o rumunských Karpatech a říkala Tomovi:,,jé, tam je to fakt hezké, to by byl parádní výlet pro psiska!" Po shlédnutí toho filmu od Renče - no, název mi neutkvěl, jsem si to rozmyslela. Bylo to Slovinsko či co, ale je to myslím prašť jak uhoď.

Strejda
Člen
# Zasláno: 2 Říj 2009 13:34
- Nahlásit

worick
Bylo to Slovinsko či co, ale je to myslím prašť jak uhoď.

Neviděl jsem asi "ten film od Renče", ale mezi Slovinskem a Rumunskem vidím rozdíl. Pro mě platí: Aha, do Rumunska nechodit! a to ne kvůli medvědům.

worick
Člen
# Zasláno: 2 Říj 2009 15:12
- Nahlásit

Strejda
No, od té doby co se dokázali vyvražďovat bývalí sousedé mezi sebou, si o bývalé Jugoslávii iluze nedělám a mám k těm lidem dost averzi - hned se mi ta zvěrstva vybavují...
V tom filmu byli ožralí, ozbrojení slovinští celníci, čekající na úplatky a možnost si vystřelit....
Přes Rumunsko jsem jela cca před 25lety s našima vlakem do Bulharska na dovolenou a byl to pro nás teda ,,nezapomenutelný pohled" - z toho okna. Naše vesnice - 1920.

Strejda
Člen
# Zasláno: 3 Říj 2009 07:40
- Nahlásit

worick
No, od té doby co se dokázali vyvražďovat bývalí sousedé mezi sebou, si o bývalé Jugoslávii iluze nedělám a mám k těm lidem dost averzi

Mám stejný důvod, proč nejezdit do Chorvatska na dovolenou.

<< . 1 . 2 .
Toto téma je uzavřeno. Nemůžete zaslat odpověď.

miniBB forum software © 2001-2026

Zásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2001 - 2014 [ Cz-pes.cz ]. Všechna práva vyhrazena.
E-mail: pes@cz-pes.cz, Web: http://www.cz-pes.cz
RSS kanál.