Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Štěňata a štěňátka / Výmarský nebo maďarský OHAŘ???
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
slozilova
Člen
# Zasláno: 8 Srp 2006 18:43
- Nahlásit

Ahojky, v nejbližší době bych si ráda pořídila štěně (přesněji fenku) a rozhoduji se mezi maďarským a výmarským ohařem. Proto bych se chtěla poradit, budu vděčná za rady,tipy, ať již pozitivní nebo negativní... Bydlíme v domku se zahradou, v plánu je výcvik i dlouhé procházky..., takže sportovního vyžití bude mít dosti. Četla jsem rozporuplné diskuze o jeho temperamentu, "všežravosti". Díky za odpovědi

LenkaSS
Člen
# Zasláno: 8 Srp 2006 19:25
- Nahlásit

Tyto plemena nemám, ale co je trochu znám, tak podle mě je výmarák trochu větší tvrďák v povaze než maďarák. Maďarák je taková větší mazlivka.

Trotelchen
Člen
# Zasláno: 8 Srp 2006 19:29
- Nahlásit

slozilova
nejsem sice odborník, ale co jsem pochytil, tak v česku je chov výmarů dosti ve slepé uličce ...vlastně skoro nepřibývají kvalitní plemeníci, kteří by trochu oživili krev...

edita
Člen
# Zasláno: 9 Srp 2006 10:17
- Nahlásit

znam jednoho madara a je to fakt zlaticko, takze doporucuju spis je, vymarove na me pusobi vic ostre

jindriska
Člen
# Zasláno: 9 Srp 2006 10:32
- Nahlásit

u nás v parku běhá, jak výmarák, tak maďar a oba jsou nekonfliktní, dobře vycvičeni, běhy maj´neskutečný. Maďarák si spíš příjde pro pohlazení a nechá se pohladit, výmarák moc o cizí nestojí.

Klarav
Člen
# Zasláno: 9 Srp 2006 10:35
- Nahlásit

No konečně!!!!!!!!!!!. Mám maďaráčka (9 měsíců)a na tomhle fóru jsem nenašla ještě ani jednu zpřízněnou dušičku .