| Autor |
Zpráva |
Shadow
Člen |
# Zasláno: 29 Čec 2005 20:37
- Nahlásit
ahojky
chci se zeptat jestli je mozne poridit si stredoasiata jako zacatecnik!! Vim toho o pesanech a o vychove
docela hodne ale bohuzel nemam zadne zkusenosti... porad vybiram a rozhodujui se mezi Bernackem, NO a nebo Leonek ale, ted mi padl do oka tenhle
|
Iris
Člen |
# Zasláno: 30 Čec 2005 09:02
- Nahlásit
No já nevím, já bych ti spíš doporučila toho NO, ale zas na druhou stranu, můžeš jít kdykoli na cvičák, zavolat o radu chovateli atak. Takže jsem ti tím asi moc nenapověděla. No nic musíš se rozhodnout sám, né že bych ti středoasiata doporučovala, ale nemyslím, že by to mohlo dopadnout tak špatně.
Čau IRIS
|
|
# Zasláno: 30 Čec 2005 10:21
- Nahlásit
Shadow
To záleží na tom jestli se na něj cítíš. Já jsem si jako začátečník pořídil kavkazana a nelituji. Chovatel mi poradil jak postupovat při výchově a já mám dneska báječného psa. Jak už tu někdo jednou napsal, jsou lidi kteří mají prvního psa a dokážou z něj vychovat úžasného kamaráda a pak jsou lidi kteří mají třebas i čtvrtého a pořád z něj mají nevychovanou potvoru, která je jim i okolí jen na obtíž. Takže jestli máš pocit že je to tvé vyvolené plemeno běž do toho.....přeji ti hodně štěstí.
|
jeje
|
# Zasláno: 30 Čec 2005 11:51
- Nahlásit
Shadow, ak este stale planujes toto:
"s pejskem planuju urco behani pak taky beh vedle kola v zime ho budem brat na bezky no a popremyslim jeste o agility no a samozrejme budem chodit na cvicak"
Tak na stredoaziata zabudni...
|
Mel
Člen |
# Zasláno: 30 Čec 2005 11:51
- Nahlásit
Shadow
Já se přikláním k názoru Topa. Já mám taky svého prvního psa a je to pitbullteriér. Spousta lidí tvrdí, že takovéha psa by si měl pořídit jen zkušený kynolog.... Já nastudovala (a pořád ještě studuju) literaturu a různý rady, chodíme na cvičák a se psem nejsou vůbec žádné problémy. Není agresivní ani na psy, natož na lidi - je to absolutní zlatíčko, nechá si všechno líbit, dokonce uvažuju i o canisterapii.