Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Nezařaditelné dotazy / Proc to dela?
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Kairo
Člen
# Zasláno: 2 Říj 2008 06:27
- Nahlásit

Chtela bych se zeptat jestli nekdo nevite proc by rocni fena mela napadat soji ctyrletou matku. Provadi to hlavne v dobe kdy ta starsi fena spi. Uz jsme z toho doma zoufaly. Ted je ta starsi fena zase pohryzana a to docela dost. Manzel uz chce abycha dala jednu z nich pryc a ja nad tim zacinam vazne uvazovat driv nez se pozabijeji. Jeste jsem uvazovala i o kastraci te mladsi ale nevim jestli by to pomohlo aspon trosku. Oni spolu dokazi hodiny blbnout, zrat z jedne misky, spat v jedne posteli ale jak te mladsi rupne v kouli tak to stoji za to. Omlouvam se za dlouhy prispevek ale jsem z toho nestastna a nevim proc na ni porad tak utoci. Mam fenky plemene shiba inu.

inu
Člen
# Zasláno: 2 Říj 2008 07:24
- Nahlásit

já teda nejsem žádný odborník a kor ne na shibiny, ale pravda je, že už jsem několikrát četla, že se matky s dcerama jaksi nesnášejí.
Já bych je navrhovala rozdělit.

Šárka
Člen
# Zasláno: 2 Říj 2008 07:33
- Nahlásit

a zkoušli jste ji útočení zakázat? Snad jo. Kastrace by mohla pomoci, pak už jedině asi odloučení. Roční se asi snaží být ve smečce nad matkou. Také by si to mohli vyříkat.

moll
Člen
# Zasláno: 2 Říj 2008 07:45
- Nahlásit

mladší hryže starší fenu, když ta spí....a to se ta starší ani neprobudí? pokud se probudí - co následuje - opravdová pranice na krev? zkuste detailněji popsat situac, při kterých se dohryžou. jak vypadá to "když mladší rupne v kouli"....k analýze problému a tím i k radě chybí info - zkuste doplnit.

baška
Člen
# Zasláno: 2 Říj 2008 07:46
- Nahlásit