| Autor |
Zpráva |
Fajka
Člen |
# Zasláno: 6 Bře 2015 08:39
- Nahlásit
Rumštajn!
cernej caj
maaam neterinku, zdravou sice asi o 2-3 tydny driv ale sou obe v poradku
no tak to gratulace , to už jsi taky velkoteta !!!
|
Fajka
Člen |
# Zasláno: 6 Bře 2015 08:56
- Nahlásit
Dneska jsou ideální podmínky na horách na lyžování, vespod tvrdé a na tom asi 3 cm prašánku, tak jsme vyrazili s jelítkem zase. Sice díky tomu prašánku je to pomalé ale díky tomu jsem vzala vyvětrat naší techniku. Ten náš okruh má 4 kiláčky a navigačka naměřila největší rychlost 22 km za hodinu, ale to je fakt pomalé, dík tomu prašanu ..odhaduju že minulý týden jsme na zmrzlém z toho kopce jezdili tak třicítkou.
No a páč to bylo fakt pomalé troufla sem si vzít do ruky aj foťák
tož tu jelito jak šněruje ze strany na stranu :lol áč nemáme vyjetou stopu a neví čeho se má držet, tak si tak proudí prostorem..
https://www.youtube.com/watch?v=_h0Kd9_n6p8&list=U UMe0p0EnTsgc_NNCu2fCE-w
|
denyk
Člen |
# Zasláno: 6 Bře 2015 08:57
- Nahlásit
čajdo šéfka mi to teď přinesla, o víkendu zabalím
a v pondělí posílám já mám poštu pár metrů od kolbenky takže nemám problém
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 6 Bře 2015 08:59
- Nahlásit
Fajka
dik
uzivejte si poradne lyyyyzovacku, jelitko uz se taky mselo tesit po tom klidu tyjo, 22kmh me prijde mega rychlost a ty rikas, ze to nejede
a jak si to jelito uziva
|
denyk
Člen |
# Zasláno: 6 Bře 2015 09:00
- Nahlásit
Fajka
neví čeho se má držet, tak si tak proudí prostorem..
doslova a do písmene, to je blbečéééék otomiločkéj
|
cernej caj
Člen |
# Zasláno: 6 Bře 2015 09:07
- Nahlásit
toulovec v chrudimskym deniku
ja mela tucha, ze se pude toulovcovejma mastalema (no az ted mi doslo, ze se to jmenuje stejne ale kdyz ctu o skalnim meste, co by to tam bylo jinyho nez "mastale" a ty sou moc pekny
|
PetraK
Člen |
# Zasláno: 6 Bře 2015 09:09
- Nahlásit
RRRÁÁÁ
RRRÁÁÁ
RRRÁÁÁ
RRRÁÁÁ
RRRÁÁÁRRRÁÁÁRRRÁÁÁ
RRRÁÁÁRRRÁÁÁRRRÁÁÁ
RRRÁÁÁRRRÁÁÁRRRÁÁÁ
RRRÁÁÁRRRÁÁÁRRRÁÁÁ
RRRÁÁÁ
RRRÁÁÁ
RRRÁÁÁ
RRRÁÁÁ