| Autor |
Zpráva |
ferwin
Člen |
# Zasláno: 5 Srp 2011 16:35
- Nahlásit
Dobrý den, chtěl bych si pořídit psa. Ovšem nevím jaké plemeno bych si měl zvolit. Mělo by se jednat o střední plemeno, ale jsem začátečník, takže bych nechtěl psa, který je příliš náročný. Také by musel vydržet celoročně venku. Co jsem se tak díval tak se mi líbila například Border Kolie, ale slyšel jsem, že je velice náročná na pohyb a to nevím jestli bych zvládl. Pes by byl umístěn v kotci a měl by výběh na celou zahradu, samozřejmě bych s ním chodil na procházky apod. A tak Vás prosím, nevíte o nějakém plemeni, které by vyhovovalo mým požadavkům? Moc Vám děkuji za odpověď.
|
Tony
Člen |
# Zasláno: 5 Srp 2011 16:55
- Nahlásit
ferwin
A tu nenáročnost myslíš jako povahově nebo i třeba, co se týká péče o srst. Bordera asi nebude to pravé, potřebuje hodně zaměstnat hlavu.
Mě napadl samojed.
|
Grin
Člen |
# Zasláno: 5 Srp 2011 16:58
- Nahlásit
ferwin
ve středních plemenech se nevyznám a tak konkrétně neporadim, asi řeknu jenom tohle:
1) náročný je svým způsobem každý pes. Vždycky bude mít potřeby a bude vyžadovat tvoji pozornost a aby ses o něj staral, jestli chceš něco nenáročného, pořiď si raději jiné domácí zvíře, třeba kočku. To není myšleno zle, to je prostě konstatování faktu.
2)mrňouse hned nemůžeš strčit do kotce, musíš ho mít doma aspoň než se na tebe naváže a neučí se hygienický návyky.
3)jestli jsi Psíček, tak tě praštím on-line traverzou. jestli nejsi, ignoruj bod 3.
|
vlk
Člen |
# Zasláno: 5 Srp 2011 17:07
- Nahlásit
Grin
3)jestli jsi Psíček, tak tě praštím on-line traverzou. jestli nejsi, ignoruj bod 3.
|
kachna_
Člen |
# Zasláno: 5 Srp 2011 17:11
- Nahlásit
ferwin
Kolik času denně si myslíš, že se psem strávíš?
Tony
Mě napadl samojed.
samojed loví
Když jsme kdysi vymýšleli psa pro babičku, přemýšleli jsme nad těmito plemeny:
Německej špic, bernský salašnický a choďák. U nás vyhrál špic
|
ferwin
Člen |
# Zasláno: 5 Srp 2011 17:38
- Nahlásit