Kynologická diskuse

- Kynologická diskuse - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -  

Kynologická diskuse / Výchova a výcvik / ROZLIŠOVÁNÍ PŘEDMĚTŮ
Autor Zpráva
lucinka
Člen
# Zasláno: 14 Led 2007 19:39
- Nahlásit

Ahoj, máte tu někdo zkušenost s rozlišování předmětů podle zkoušek malých plemen? Marně se snažím svému psovi vysvětlit o co jde Vůbec to nechápe, přinese první předmět na kterej natrefí a ani se nezdržuje čucháním. Když se ho snažím opravovat lehá si jak je naučenej ze stop. Snaží se, ale vůbec nepobírá o co mi jde Metodiku jsem brala z knížky Miroslava Ryneše: Pachové práce psů ve sportovní kynologii. Ale pořád nevím jak na to. Poradíte a podělíte se o svoje zkušenosti? Díky

PetraK
Člen
# Zasláno: 14 Led 2007 20:00
- Nahlásit

Lucinka - můžu se jen zeptat, jak se to zhruba učí? Pokud to zhruba není nějak moc zdlouhavé. Já jsem laik, učila jsem to jen tak pro zábavu, bez pravidel, tak jen abych si porovnala.

lucinka
Člen
# Zasláno: 14 Led 2007 23:10
- Nahlásit

Hele, já to mám taky jen vyčtený, ale nejprve učíš psa rozpoznávat tvý předměty od bezpachových (ty si musíš připravit) a časem by se měl pes rozeznávat tvoje předměty od cizích, nebo cizí předmět od jiných cizích... Jinak ta knížka Pachové práce ve sportovní kynologii je fakt dobrá, a nějaký články jsou i na mujpes.cz... Přesnej popis jak to má ve výsledku vypadat nejdeš ve NZŘ u zkoušek malých plemen (ZMMP,ZMP1,2) Bohužel stejně nám to nejde... Nejhorší je, že nevím jak na to.

hana1
Člen
# Zasláno: 15 Led 2007 06:47
- Nahlásit