| Autor |
Zpráva |
MartinaH
Člen |
# Zasláno: 16 Zář 2006 09:24
- Nahlásit
Týden máme doma 10ti týdenní štěňátko (fenku) drsnosrstého jezevčíka. Byla zvyklá být společně s více psy. Teď je na dvoře. Průběžně celý den kňučí, nejsem žádný odborník, ale přijde mně, že si tím vynucuje pozornost. Jak na to, aby z ní nebyl v dospělosti ukňučený pes? Je to u štěňat normální, máme čekat, že ji to přejde? Nebo trestat - jak? Díky moc.
|
Eimy
Člen |
# Zasláno: 16 Zář 2006 09:43
- Nahlásit
MartinaH
Vždyť takový štěndo potřebuje ještě spoustu společnosti člověka, ne být oddělená od nové smečky na dvoře... Já bych zkusila se jí pořádně věnovat, aby se hlavně psychicky unavila, aby tu dobu, co musí být na dvoře (je to fakt nutný? nemůže být doma?), prospala...
|
Verca
Člen |
# Zasláno: 16 Zář 2006 09:50
- Nahlásit
MartinaH
Myslím si, že prostě teskní. Tento věk je velmi důležitý pro socializaci, takže by měla mít jen dobré zkušenosti ať už s lidmi anebo se psy. Pokud musí být na dvoře, tak bych s ní trávila co nejvíc času a pořád si s ní hrála, aby se unavila, a jak řekla Eimy, prospala tu dobu, co je sama. Je ale pravda, že pokud jí nechcete nikdy pustit do domu, tak bych jí tam teď nebrala ani na přechodnou dobu.
|
Zdenka
Člen |
# Zasláno: 16 Zář 2006 10:06
- Nahlásit
Vždyť je to psí miminko a to by sai nemělo být samotný na dvoře,mělo by trávit co nejvíc času s vámi se svojí smečkou a když zůstane sama tak jí dát nějakýho plyšáka nebo váš starej svetr aby se necejtila tak sama a v tomhle věku kňučí každej drobeček když zůstane sám je to úplně normální.
|
MartinaH
Člen |
# Zasláno: 16 Zář 2006 10:30
- Nahlásit