| Autor |
Zpráva |
scarleth
Člen |
# Zasláno: 4 Čen 2010 09:45
- Nahlásit
prosím můžete mi říct svůj názor na granule royal canin. jaké s nimi máte zkušenosti. Jsem nováček, mám 11 týdenní čivavku a tyto granulky jí moc chutnají, ale zdají se mi dost mastné a závratně po nich přibírá ) ale je fakt, že voní ) můžete doporučit třeba i nějaké jiné přímo pro trpasličí plemena? děkuji
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 4 Čen 2010 10:30
- Nahlásit
http://www.cz-pes.cz/diskuse/4_10213_0.html
|
scarleth
Člen |
# Zasláno: 4 Čen 2010 11:04
- Nahlásit
Maya
díky , ale to je dost diskuze o ničem
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 4 Čen 2010 11:05
- Nahlásit
scarleth
to je diskuze o granulích. Co bys chtěla jiného?
|
scarleth
Člen |
# Zasláno: 4 Čen 2010 11:36
- Nahlásit
no tak v první řadě odpověď na konkrétní dotaz a jinak co se tamté diskuze týče.... vždyť tam řeší kraviny... nic věcného
|
NikisekX
Člen |
# Zasláno: 4 Čen 2010 11:40
- Nahlásit
Stejně se ti tu zase rozjede diskuze, že někdo ty granule chválí, někdo je odsuzuje.. to si prostě nevybereš.. jednomu psisku seděj druhýmu ne..
|
Maya
Člen |
# Zasláno: 4 Čen 2010 11:52
- Nahlásit
scarleth
Tak to sis to asi nepřečetla celý, řeší se tam vše podstatné o granulích a dost konkrétně. Jestli tě nebaví to číst, tak to máš asi smůlu, pochybuju, že bude někoho bavit psát to samý sem podruhý.
|
staropramen
Člen |
# Zasláno: 4 Čen 2010 11:57
- Nahlásit
Já myslím že ani do tamtoho fóra se to nepsalo poprvé:-D
|
scarleth
Člen |
# Zasláno: 4 Čen 2010 12:08
- Nahlásit
NikisekX
asi máte pravdu, jen jsem chtěla radu nebo jestli má někdo stejnou zkušenonost
|
scarleth
Člen |
# Zasláno: 4 Čen 2010 12:10 - Změnil/a: scarleth
- Nahlásit
Maya
mě by stačila úplně jednoduchá odpověď na můj dotaz , nemusím nutně číst tamty dohady, které se tematu vůbec netýkají
|
NikisekX
Člen |
# Zasláno: 4 Čen 2010 12:11
- Nahlásit
scarleth