| Autor |
Zpráva |
lyrushka
Člen |
# Zasláno: 3 Úno 2010 21:26
- Nahlásit
Zdravím všechny!!!
jsem tu nová a ráda bych se s váma poradila ohledně naší 9 měsíční labradorky, trochu jsem si fórum procházela, ale tohle je tak subjektivní, že se nedá najít odpověď vyhledáváním Jo a taky jsem laik, nepřipravuju ji na žádné zkoušky, chceme jen, aby byla poslušná a spolehlivá.
Takže situace: doma je v pohodě (sedni, lehni, dej pac, přines, zůstaň, u nohy jde, neskáče na příchozí, i když by chtěla), venku jsou problémy. Na vodítku tahá. Od malička zastavujeme, jak zatahá, škubeme, měníme směr... to je jí fuk.
No a když ji pustíme, je to ok, dokud nezmerčí kolemjdoucí lidi/děti/psy. To se pak rozběhne a jde si hrát. Jenže jak vypadá 30 kilový černý pes, co se na vás řítí, že...
Mám dojem, že ani granát by v tu chvíli její pozornost neupoutal dost na to, aby nám to dalo šanci ji přivolat.
Jinak máme pěkný vztah, nemyslím, že by byla rozamzlená, neexistuje, že by si vyskočila na křeslo, nebo se po nás ohnala, takže ten problém, že není jasný, kdo je šéf to nebude... Taky ji chválíme, co to jde, nemlátíme, když takhle někoho "přepadne", povalíme ji na záda a seřveme, pak je chvilku krotká a ani netahá na vodítku.
Prostě jak ji něco vzruší, zapomene na všechno, co jinak umí... Budem muset ji vzít na cvičák, ale stejně se ptám tady na fóru, ať mám názor z více stran
|
staropramen
Člen |
# Zasláno: 3 Úno 2010 21:40
- Nahlásit
Já cca před chvíli četl v kategorii výchova a výcvik dotazy někde zhruba od konce a tam bys odpověď našla stokrát pořiď si stopovací vodítko když ti utíká
|
kejtlin
Člen |
# Zasláno: 3 Úno 2010 21:40
- Nahlásit
lyrushka
můj názor je, že nemá dotažený přivolání a to je základ, jak nemáš přivolání nemáš nic, je v pubertě ale to třeba já svým psům netoleruju, naopak třeba přidám ve výcviku nový věci, aby jejich rozjívenost a roztěkanost nebyla taková.